Magen synker ned

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Når er det vanlig at magen synker? Jeg har hele veien hatt lav mage og lille har alltid ligget langt nede, men oppdaga plutselig at magen hang mer nedover liksom... Flere som opplever at magen synker nå?

Ja, den dekker omtrent hele skambeinet og det område :-P har vært lav hele tiden, men siste uka er det blitt mye "verre". uke 31.

Har aldri merket noe til det, jeg er så lav så har mage "overalt" :P

Litt tidlig at hodet fester seg enda kanskje, men kanskje babyen din har lagt seg til? Min ligger med hodet ned og har gjort det en stund nå, men er jo 3.gangs, så hun fester seg nok ikke før fødselen skal starte.

Ei venninne hadde struttende mage et godt stykke ut, men like over 30 uker "datt" den ned! Gjort det med alle hennes 3!
Antar det er ganske normalt!? ;)

Har aldri merket noe til det, jeg er så lav så har mage "overalt" :P

Litt tidlig at hodet fester seg enda kanskje, men kanskje babyen din har lagt seg til? Min ligger med hodet ned og har gjort det en stund nå, men er jo 3.gangs, så hun fester seg nok ikke før fødselen skal starte.

Lille har ligget langt nede hele veien. Hodet er nok ikke festet enda, men han har ligget med hode nedover iallefall de siste ukene... Tror egentlig han har gjort det stort sett hele veien...

Er litt uke 30+4 og her sank den for ca 1 uke siden. Synes det var tidlig og at det er plagsomt:yuck:

Jeg har hatt ganske struttende mage hele tiden, men har lagt merke til at den har sunket litt de siste dagene :) Er 30+3 i dag. Virker på svarene til flere her at det er ganske normalt fra uke 30-31 :)

Trodde d var helt på slutten jeg, de sier jo at d ikke er lenge til fødsel når den detter ned..

Jeg er jo bare 29+1 (eller 2) så syntes det var litt tidlig... Men merker godt at den har blitt en del sidere de siste par dagene...

Synst min er lavere og. Og det er deiligt. Var så høyt at eg følte alt blei pressa opp. Nå henger den litt mer :p er 30+1 :)

Back
Topp