Magen sunket?

Theeea

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg føler magen min har blitt mindre.. Men er nok bare at den synker litt ned!
Noen fler med samme erfaring?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, den er mye lavere nå :) Var i møte med noen i går som så meg sist på torsdag, og som bemerket at det var stor forskjell..! Må vel bety noe, det også ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hodet er ikke festet og magen er fortsatt langt oppe og hun klatrer fint i ribbeina. 38+0 i dag. Nå skal det sies at magen ikke har sunket særlig med noen av barna før fødsel og at som tredjegangs trenger ikke hodet nødvendigvis feste seg.

Magen min sank etter en trimtur på 7km for ca 2 uker siden. Jeg insisterte på å gå trimrunden, fikk litt strekk rundt lyske området på kvelden og dagen etter var den sunket :) man kunne se stor forskjell og jeg merket det godt på pusten.. For å ikke snakk om tissinga på natten ;P gått fra to turer på natten til ti!! Kjennes iallefall slik ut ;) hodet er ikke festet men ligger der nede i bekkenet :) 37+0 idag :)

Sent from my iPad using BV Forum

37+2 her og. Magen har vært lav heletiden, så vet ikke om den har blitt enda lavere, hodet ligger godt ned, gjort det lenge, neste tirsdag skal jeg til jordmor igjen, blir spennende å høre om det er festet!

Her har babyen festet, men magen har ikke sunket. Vet ikke hva som er vanlig, er i uke 36 + 2 med 4 cm åpning...

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har den nok sunket noe og hodet er festet. Det er deilig å kunne puste greit, men det kjennes ut som jeg må tisse hele tiden, det er litt slitsomt.

Her har nok magen sunket litt, for det var to kolleger som kommenterte det i dag, og noen bekjente som kommenterte det på onsdagen. Føles også som om babyen ligger og trykker på blæra ganske mye oftere enn tidligere. Og så er det ikke fullt så trangt under høyre ribbein og lettere å puste :)

Hodet var festet på kontroll hos JM på mandag (35+6)

Magen min har sunket utrolig mye den siste uken :)

Er i uke 36 nå, og den har ikke sunket. Skal ta gravidbilder hos fotograf på fredag så håper den ikke synker før etter det ;)

Back
Topp