Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har ikke sunket... Synes jeg er mer andpusten enn jeg har vært hele svangerskapetEr 36+1 nå, så regner med at den synker snart
![]()
Haha ja må si det syntes kanskje best med at puppene henger fritt igjen. Og ja, lungene våre jobber jo fortsatt ekstra så lenge vi puster for 2 <3Magen min sank natt til lørdag. Plutselig henger puppene i fritt fall. Lettere og puste ja, men andpusten blir jeg. Dette fordi pulsen skyter i været så fort jeg reiser meg opp...
Vesla mi festet seg like før nyttår. Er uke 35+1... Storebror ble født i uke 36.
Håper han ligger med hodet ned!Ikke så rart mageboeren her ikke at sunket! Var på vektestimering i dag, 36+2, og her ligger han i tverrleieSkal tilbake om 5 dager for å se hvor han ligger da
![]()
Det håper jeg ogsåHåper han ligger med hodet ned!![]()
Neh.. her ligger han med rumpa ned eller på tvers akkurat som det passer han! Men magen har forsåvidt vært lav fra dag én av..
Vis vedlegget 47229
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Fin mage da! Men jeg har fått tilbake litt av den flatheten under puppene, men har større mage enn deg da, så riktig så heldig er jeg nok ikke![]()