Magen sunket

Soltina

Forelsket i forumet
Flere som magen har sunket på? Det er så godt å få puste dype andesrag igjen (om ønskelig)!

Fikk kommentar av ei venninne i dag som ikke har sett meg på noen uker. Kommenterte det, og mer skulle ikke til før jeg ble hoppende glad! Håper han har festet seg også..

Ja hun sank dypere ned i bekkenet for et par uker siden. Men sf-målet hadde steget og magen er kommet litt lengre opp igjen. Men har aldri hatt problemer med det denne gangen, magen har vært forholdsvis lav hele veien. Men forrige gang slet jeg med å puste. Gikk da til uke 37 og hodet kom aldri langt ned.

Min har ikke sunket... Synes jeg er mer andpusten enn jeg har vært hele svangerskapet :( Er 36+1 nå, så regner med at den synker snart :p

Hodet festet seg en gang i løpet av sist uke. Har fått kommentarer om at magen min ser ut som om den har sunket, men jeg merker ikke sånn vanvittig forskjell på pusten.

Merket noe rart i magen natt til i går. Kjentes ut som hun åla seg ned. Kom til å tenke på at det kjentes ut som en mark. Hehe! Nå kan jeg puste normalt bare jeg har nesespray tilgjengelig. Dessuten har jeg ikke lenger sure oppstøt eller halsbrann! :hello2 Føler meg heldig!!

Magen min sank for ca to-tre uker siden. Godt å kunne puste skikkelig igjen… Flere som har kommentert det + jeg ser det godt selv.. Kjenner ikke spark opp i ribbeina lengre heller :)

Magen min sank natt til lørdag. Plutselig henger puppene i fritt fall. Lettere og puste ja, men andpusten blir jeg. Dette fordi pulsen skyter i været så fort jeg reiser meg opp...

Vesla mi festet seg like før nyttår. Er uke 35+1... Storebror ble født i uke 36.

Her ligger han trykt opp i ribbeina fortsatt..

Var på kontroll i går, lå med hodet ned og hadde ikke festet seg enda. Men har aldri hatt problemer med å puste, han har ligget fint utenpå ribbeina hvis han har vært i nærheten, så tror jeg at jeg har bært ganske lavt. Men håper han fester seg snart:)

Magen min sank natt til lørdag. Plutselig henger puppene i fritt fall. Lettere og puste ja, men andpusten blir jeg. Dette fordi pulsen skyter i været så fort jeg reiser meg opp...

Vesla mi festet seg like før nyttår. Er uke 35+1... Storebror ble født i uke 36.
Haha ja må si det syntes kanskje best med at puppene henger fritt igjen. Og ja, lungene våre jobber jo fortsatt ekstra så lenge vi puster for 2 <3 :-)
Men det er godt

Ja, og hjertet har en ekstra liter blod å pumpe rundt på så at man er andpusten er slettes ikke rart. ;)

Ikke så rart mageboeren her ikke at sunket! Var på vektestimering i dag, 36+2, og her ligger han i tverrleie :p Skal tilbake om 5 dager for å se hvor han ligger da ;)

Ikke så rart mageboeren her ikke at sunket! Var på vektestimering i dag, 36+2, og her ligger han i tverrleie :p Skal tilbake om 5 dager for å se hvor han ligger da ;)
Håper han ligger med hodet ned! :)

Jeg har bært lavt hele tiden, kan ikke si jeg syns magen har sunket. Også er den liksom ikke så stor heller. Men merket at jeg fortsatt ikke puster like lett og får mye halsbrann så er nok ikke sunket godt ned riktig enda. Men hodet ligger godt nede i bekkenet.

Håper han ligger med hodet ned! :)
Det håper jeg også :) Og jeg tror han gjør det, er jo bare 0,4% som blir liggende i den stillingen, og hva er oddsene for at jeg er en del av den :p
Skulle han ikke gjøre det, så vil de prøve å snu han.. Funker ikke det heller, så skulle vi visst diskutere alternative fødselsforløselse, dvs ks.
Så her krysses det som krysses kan, for at han selv finner ut at beste veien er hodet ned, i løpet av de neste 5 dagene :D

Neh.. her ligger han med rumpa ned eller på tvers akkurat som det passer han! Men magen har forsåvidt vært lav fra dag én av..

1389852265319.jpg

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Fin mage da! Men jeg har fått tilbake litt av den flatheten under puppene, men har større mage enn deg da, så riktig så heldig er jeg nok ikke :-P

Hehe! Ja føler også magen flatet ut litt.. men har nok med at han ligger på tvers tenker jeg. Er nok langt i fra fødsel ennå ;-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Back
Topp