Magen sunket

Sane

Glad i forumet
Jeg er nå 32+5 og symagen har sunket. Merker det på genserne mine spesielt som har blitt litt korte og måten gravidbuksene sitter på. Var hos jordmor for 2 dager side og hun sa at snuppa har lagt seg med hodet ned. Var fortsatt bevegelig og ikke festet. Men hun sa lå laaaangt nede i bekkenet og det ikke var rart jeg kjente nedpress og ubehag. Oppdaget først i dag at magen hadde sunket så fikk ikke spurt jordmOr. Syns kanskje det var litt tidlig at magen har sunket, eller? Flere der ute?

Æ e 36+5 å magen min har ikke sunke enda, men så ligg litjfrøkna laaaaangt opp enda, å på tvers :)

Er 37 uker i morra men merker ikke noe til lavere mage enda. Han ligger med hodet ned sånn litt på skrå:) Kjenner godt de små beina høøøyt oppe! Men ellers så kjenner jeg mye stikkinger osv..

Ikke sunket her så vidt jeg veit, men har ellers en lav mage. Legen sa på forrige kontroll at hu ikke var festet enda, men ligger jo med hodet ned som hun har gjort i flere mnd nå, så får se når hu bestemmer seg for å feste seg der nede:p

Magen min har ikke sunket seg og gutten ligger enda på tvers, jeg er i uke 35 +1 i dag..

Magen min har sunket så mye at jeg får komentarer på det :P Kjenner når gutten beveger hode der nede, så tror nok han ligger godt nedi der :P

Jeg er i uke 35+5 og min mage har vært lav i ca 8 uker..jr ligger med hodet ned men har ikke festet seg

Jeg er så kort i overkroppen at det kjennes ut som magen går fra haken til knærne.. Han ligger langt ned i bekkenet, men jeg vil ikke si at magen har sunket enda. Jeg ser det iallefall ikke selv.

Tror ikke min har sunket...har ikke merket noe.

Her har den også sunket mye. Symfysemålene viser det tydelig på at de var lavere på siste kontrollen enn de var gangen før.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har nok også sunket da SF målet var lavere på siste kontroll. Hun har jo ligget med hodet ned siden uke 29 og var godt festet sist, så da blir det vel sånn da.

Back
Topp