Magen strammer

FruMille

Glad i forumet
Som overskriften sier, så opplever jeg at magen er stram til tider. Spesielt etter mye bevegelse. Ikke kynnere som kommer takvis, men det kan ligne bare at det kan vedvare i noen timer. Det er ikke vondt men bare ubehagelig. Kjennes ut som magen sprekker ;) Det er fult liv fra den lille i magen så jeg er ikke bekymret men lurer på om det er andre som har det slik?

Mine kynnere kommer ikke gradvis. Og føles litt sånn som du beskriver nå

Last edited:
Høres ut som kynnere. Hvorfor tenker du at det ikke er det? Kynnere skal ikke komme regelmessig :)

Som overskriften sier, så opplever jeg at magen er stram til tider. Spesielt etter mye bevegelse. Ikke kynnere som kommer takvis, men det kan ligne bare at det kan vedvare i noen timer. Det er ikke vondt men bare ubehagelig. Kjennes ut som magen sprekker ;) Det er fult liv fra den lille i magen så jeg er ikke bekymret men lurer på om det er andre som har det slik?

Tror kanskje jeg har noe av det samme. Lengre perioder hvor det strammer skikkelig, føler som at magen sprekker.
Har også kynnere i blant, men det kjennes annerledes ut.
Jeg har tenkt på det som at babyen har en vekstspurt, og magen bruker litt lenger tid på å etterkomme veksten :p

Jeg har det helt på samme måte. Både kynnere og plutselig «strammere» hvor magen gjerne er heeelt stram uten at den blir sånn rar og hard som den er med kynnere. Dette varer gjerne en times tid

Takk for svar alle sammen :)
det kan jo også være grunnet leie på babyen, ikke godt å si ;) Så lenge det ikke er smertefullt og det er liv fra den lille, så er jeg ikke bekymret :)

Back
Topp