Bruker187cat
Forelsket i forumet
Noen som føler magen har stagnert litt i voksingingen?
Føler liksom min har det
Føler liksom min har det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som føler magen har stagnert litt i voksingingen?
Føler liksom min har det
Ja, eg føler det også.. men tenker at det sikkert plutselig sier "popp" hos oss... kor langt på vei ?
Jeg er 20 + 4 har vert lik nå siden uke 16,17 tror jeg ca vertfall..
Var på oul på mandag så alt er jo braaa men ser jo noen mager er kanon store.. Men altså alle er jo forskjellige da
Jepp, nesten så jeg blir litt bekymret. Føles som en evighet siden jeg var hos jordmor og hørte hjertelyden, og ikke kjenner jeg noe liv med sikkerhet ennå, så nå er jeg super spent på OUL neste uke. Jeg er 18 uker i morgen, så kan vel ikke vente så stor mage Alt er vel normalt. Godt å høre at flere synes det har stagnert
Ja, jeg fikk påvist morkake på fremsiden jeg òg, på tidlig ultralyd, så den ligger trolig der ennå og sperrer 1 mnd til....vi må vist smøre oss med tålmodighet
Ja den blir nok liggende der hele tiden, men jo større livmora blir større vil en kjenne bevegelser fordi ting strekker seg og blir "tynnere"
Fikk sett morkaken på oul og det er en ganske god pute altså!! Heldigvis ikke noe farlig med det, men bare drit vi må vente med å kjenne noe særlig så bare smøre oss med tålmodighet
Jeg har også foran, og jeg har spurt to jordmødre om hvorvidt er noen tommelfingerregel på når man bør kjenne liv, til tross for morkaka foran. Begge to sa uke 20-21, så da er det ikke sikkert du må vente sååå lenge
Har vært på kontroll, og magen har jo vokst, det ser jeg jo på skjema. Men på utsiden tror jeg nesten den har blitt mindre
Godt å høre det er flere! I begynnelsen var magen kjempestor, så var omtrent sikker på at det var tvillinger. Men nå synes jeg magen omtrent har krympet litt igjen. Kjenner ikke noe sikkert liv enda, og har ennå ikke fått høre hjertelyden så føler meg nesten ikke gravid lenger! Skal bli godt med ultralyd om en par uker og forhåpentligvis få bekreftet at det er noe liv inni magen!