Magen står rett ut!

Mrs White

Forelsket i forumet
Altså hjelp!
Min mage står rett ut - er det virkelig slik det skal være?! Ser ut som at jeg er minst i 7 måned - hehehe!

Jeg mener, den lille "bollen" (eller nurket/ fugelungen/ ...) ligger jo ganske mye lenger ned ved hoftebeina ca, så hva er det som gjør at magen blir så svær nå? Er det morkaka? (føler meg litt dum som må spørre - hihi).. Ikke for at det gjør så himla mye, det er jo koselig å ha en mage å vise opp. Men jeg synes det er rart at den blir så stor nå, jeg er jo kun 15 uker (+) på vei

Kanskje jeg bare har blitt tjukk? Men så synes jeg at jeg spiser jo nesten ingenting i forhold til hva jeg pleier å spise, så skulle jo tro at jeg skulle bli litt slankere i steden...

Magen min er og stor, Går ned i vekt,men magen vokser:)

Jeg har også lurt litt på hvorfor magen egentlig blir så stor lenger oppe når babyen egentlig ligger ganske langt nede ennå. Tror jeg må være endel oppblåst...

magen min er skikkelig stor også :( Er nok en del luft pluss at livmora tar jo litt plass no og.

Alt som har vært der livmoren er nå, blir presset opp! Tarmene ligger skvist opp i ribbeina!Så det som ligner en babymage er bare tarm og fleskemage.....Babyen ligger fortsatt godt under navlen, og delvis nedi skambeinet!!!

FruSolsikke skrev:
Alt som har vært der livmoren er nå, blir presset opp! Tarmene ligger skvist opp i ribbeina!Så det som ligner en babymage er bare tarm og fleskemage.....Babyen ligger fortsatt godt under navlen, og delvis nedi skambeinet!!!

Selvfølgelig er det slik det er! Takk, dere som er så kunnskapsrike ;-)
Ja fleskemage kan jeg skrive under på, magen er ganske myk så man ser mest ekstra lubben ut når man sitter - hehe - men blir jo litt finere og hard når jeg står opp :-)

Back
Topp