Mummyme Glad i forumet 7 Feb 2011 #1 Er det dette som kalles kynnere? Har sånn vondt i øvre del av magen, akkurat som jeg holder meg oppe i en sit up! Hvis dere skjønner? Er sånn hele tiden.. Har hatt det siden i går kveld da jeg bar en trassig 3 åring til sengs opp trappa! Takker for svar :)
Er det dette som kalles kynnere? Har sånn vondt i øvre del av magen, akkurat som jeg holder meg oppe i en sit up! Hvis dere skjønner? Er sånn hele tiden.. Har hatt det siden i går kveld da jeg bar en trassig 3 åring til sengs opp trappa! Takker for svar :)
*LiLLa* Forelsket i forumet 7 Feb 2011 #3 hm...høres ut som kynnere,ja.... dersom det kjennes ut som magen strammer seg, så er det nok det
Mummyme Glad i forumet 7 Feb 2011 #5 Joja, strammer seg kanskje! Blir som om man tar sit ups og ikke går ned igjen! Men, gynger og holder seg oppe.. Hm.........
Joja, strammer seg kanskje! Blir som om man tar sit ups og ikke går ned igjen! Men, gynger og holder seg oppe.. Hm.........
Stolt 2barns mamma Gift med forumet 7 Feb 2011 #6 høres ut som kynnere ja,utrolig vondt til tider husker jeg..
Mummyme Glad i forumet 7 Feb 2011 #7 Takk for svar :) Blir jo fort engstelig! Sist startet fødselen slik noen dager i forveien.. :D