magen senker seg !!!

countrygirl <3

Betatt av forumet
asså når hodet så å si har festet seg for ett par uker siden, å nå maser alle om at "herregud så langt nede magen din har kommet"
hva betyr det da??? må ikke si sånn til meg !! trur babyen kommer i morgen jeg da :P
er det normalt?
31 + 3 uker
 
Så jeg har forstått så pleier magen senke seg noe når podene fester seg,så jeg tror du kan slappe av ennå.
Å skulle fødselen nærme seg så er det nok helst på andre ting du vil merke det vil jeg tro:)
(som jeg har hørt da,i og med at dette er min første så har jeg lite egenerfaring å by på) :)
 
ja det kan godt hende ;)
føler jeg syter å syter, men leger å jordmødre har sakt så mye forskjellig til meg i svangerskapet at jeg forstår jo ingenting..
sier en ting å neste gang en annen.. så da har jo jeg stresset meg opp for ingenting !!
mamma fødde søsteren min 6 uker fortidlig å søsteren min har fødd fortidlig begge gangene hun har vært gravid..
sist gang gikk det så fort i svingene at hun tok i mot minste jenta selv på baderoms gulvet ;)
får da håpe jeg rekker sykehuset å ikke har arvet det etter hun :P
 
Med de andre så sank magen veldig siste dagene før termin. Ene dagen var magen der, neste dag så var den laaaaaaaaaaaangt under der den lå sist!!


Denne gangen har jeg igrunn hørt at magen er jo så lav, ikke lenge igjen nå osv, og dette var i juletider. Hører det værtfall nå' omdagen!!!


Men..nå vet jeg ikke om frøkna har festet seg da. Vet hu ligger med hodet ned. Gjort det noen uker. Skal til legen i morra, så finner vel ut da om hu har festa seg eller ikke. Regner uansett med at magen vil synke enda mer nærmere fødselen.
 
Ja magen synker når hodet er festet sier de, og at hodet fester seg tidligere hos førstegangsfødende enn hos flergangsfødende. Men det betyr ikke at bebin er på vei ut nå, så du kan nok ta det helt med ro en stund til. [:)]
Har også lært meg at man ikke skal høre så mye på hva folk sier om en, alle sier ulike og synes så mye...
 
Er nok bare hodet som har lagt seg lenger ned i bekkenet [:)]
 
asså når hodet så å si har festet seg for ett par uker siden, å nå maser alle om at "herregud så langt nede magen din har kommet"
hva betyr det da??? må ikke si sånn til meg !! trur babyen kommer i morgen jeg da :P
er det normalt?
31 + 3 uker
Når kom din lille da
 
Back
Topp