Magen sank

GravidPåHjemmebane

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2018
har magen deres sunket enda? Jeg merka en masse bevegelse nederst i magen i går, og da jeg reiste meg føltes det som at magen var sunket. Syns den ser lavere ut og, men pussig at det skjedde så tydelig. Har dere lignende opplevelse? I alle fall, sykt deilig å føle at jeg puster bedre i dag :)

Jeg syns ikke min er like høy som sist, er 35+5 i dag. Har ikke følt at den har vært noe høyere heller,så mulig det er litt slappere nederst eller noe? :p

Har hatt lav mage hele tiden ,men den sank enda mer for ca 2 uker siden... ser ut som jeg har svelget en hel vannmelon:)

Hatt lav mage hele veien denne gangen, av og til lurer jeg på om ungen bare har tenkt å «dette ut» der nede fordi alt ligger så lavt. Jeg hadde aldri magen så lavt nede sist :smiley-ashamed004

Er 36+1 og magen er fortsatt høy [emoji53] hodet var ikke festet når lege sjekket på kontroll idag. Så går fortsatt å venter på at magen skal synke og jeg får puste igjen [emoji85]

Magen har sunket litt nå og er i uke 32+4, minien ligger derimot i seteleie:hilarious:

Jeg merket ikke akkurat når magen sank, men det for 1.5 uke siden ca. Alt ble plutselig mye lettere etterpå :) var da rundt 35-36 uker.

Back
Topp