Magen presser seg fram i lyset

Marus

Gift med forumet
:P ja, det gjør den sannelig, og jeg kjenner at nå gidder jeg ikke skjule den lenger. Er snart 14 uker og har begynt med mammabukser (allerede, ja), så nå lar jeg det stå til.

I dag hadde jeg til og med en tettsittende genser over, og da så det virkelig ut som jeg er gravid. Fikk noen kommentarer om det kanskje var tvillinger siden magen var så stor og jeg ikke er mer enn det jeg er på vei, men har vært på tidlig ul og der var det bare en, så jeg svarte, neida, det er bare jeg som er så tjukk... :P

Kanskje litt slemt, for jeg vet at det ikke er vondt ment det de sier, men blir litt lei av å høre at jeg er stor... ALLEREDE, liksom!!

Hvordan er det med deres mager? Vil de ut og frem de også?

Jeg er så tjukk i magen fra før at jeg blir ikke å se gravid ut før jeg er sikkert 5-7 mnder på vei ! :p Hadde en stor plan om å gå ned i vekt før jeg ble gravid , men så var ikke lille planlagt så det ble ikke noe av. Jaja får bare bli svæær , å så lenge lille har det bra er jeg fornøyd :) haha så positiv jeg er for en gang skyld!! :)

Jeg føler at magen er kjempe stor, spesielt om kvelden, men søstra mi syntes ikke den hadde blitt noe stor. Men jeg kan ikke gå med de vanlige olabuksene lenger, de som er litt høye i livet, så måtte til byen i går for å kjøpe mammabukse. Det blir nok litt rart første gang jeg skal ha de på meg offentlig tenker jeg, for det har vel ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, selv om det er nøye planlagt.

Jepp :) kom mye kjappere denne gang! Ser snart ut som om jeg er halvveis :P

Godt å høre at det er flere med mager som popper frem!

Jeg er ikke 12 uker enda og føler meg SVÆR! Er tynn fra før og sånn mage jeg har nå hadde jeg da jeg fortalte om babyen sist svangerskap og det var i uke 17.. 
begynner å lure på om det er 2 men tror ikke det ;) heheh

Jeg er 13 uker på vei i dag, og magen har virkelig poppet fram... Var ikke sånn forrige gang jeg var gravid, da klarte jeg å skjule det litt lenger. Føler meg ikke helt klar til å gå rundt med gravidmage enda, så bruker litt store overdeler sånn at jeg kan skjule det sånn noenlunde...

Jeg er liten og spinkel, så er vel ikke så rart at magen viser fort..

hehe! jeg har begynnt å gå med mammabukser, men må gå med løse topper over for å skjule! gleeeder meg til det er offisielt og jeg kan gå med trange topper :)

Jeg har ikke så mye mage enda :-/ Men nå er jo jeg bare i slutten av uke 10 enda da, så det kommer vel tidsnok :-) håper bare ikke jeg blir en av de som ikke får antydning til mage en gang før de er langt over 20 uker. Da blir jeg litt deppa, føler jeg :p

Jeg er 12+4 nå, og har heller ikke mye til mage enda. Når jeg våkner om morgenen er den ganske flat, bare litt oppblåst helt nederst som jeg har brukt å bli når jeg har hatt mensen tidligere. Om kvelden blir den litt oppblåst og det føles ganske ubehagelig å ha på vanlige bukser, men magen er nok for liten til at jeg kan begynne med noen mammabukser enda. Holder å åpne knappen på buksa om kvelden så langt ;)

Ja, og jeg synes det er fryktelig irriterende. Er så kort på vei føler jeg, og magen synes allerede :P Og vi har ikke fortalt noen...

Back
Topp