Magen om kvelden...

snerkulf

Forelsket i forumet
Den magen om kvelden altså :P
Omg! Ser jo ut som om at jeg er 6-7 mnd på vei :(
Den er noe mindre på dagtid, men jeg har problemer med klærne og å skjule graviditeten allerede nå, 10+1 i dag. Har sikkert litt med det å gjøre at dette er mitt 3. svangerskap men jeg syns helt ærlig at det rett og slett er litt flaut og ubehagelig at magen er sååå stor allerede :/

Heldigvis snart juleferie og etter ferien kan det forsåvidt bli "offisielt", men akkurat nå føles det veldig ubehagelig i sosiale situasjoner ...

Sånn har jeg det også. Men jeg våkner med samme mage som jeg legger meg med. Jeg er så oppblåst. Magen er trillrund så jeg ser ikke tjukk ut. Men veldig gravid. Prøver å skjule det så godt jeg kan

Sånn har jeg det også! 3 mann her også :p
Alle kan se det, hehe. Og jeg er 10+3.
Regner snart med at folk kommer til å spørre :)

Egentlig veldig godt å høre at det ikke bare er meg :P
Forhåpentligvis (?!) så tenker de fleste rundt meg at jeg bare har lagt på meg noe kraftig i eksamenstiden :P

Men litt vilt å tenke på, for ca 5 uker siden var jeg så slank at jeg hadde litt innovermage (jeg hadde gått ned veldig mye i vekt denne høsten), men nå ser jeg skikkelig gravid ut. Ikke tjukkmage, men som stor gravidmage. Håper veksten jevner seg litt/roer seg noe når jeg kommer i andre trimester :)

Og jeg vil forresten bare nevne at jeg ønsker ikke å dra for mye fokus på vekt og vektoppgang i svangerskapet, jeg er bare noe sjokkert over hvor vanvittig fort magen kom denne gangen!

Voldsom kveldsmage! Våknet i natt av at magen sto som et trommeskinn :o

Så mye luft og fis har jeg aldri vært borti :p

Tredjemann her å.. Merker buksa blir trangere gjennom arbeidsdagen. Passa fint i forrige uke når jeg prøvde uniform! I dag måtte jeg finne gummistrikk å feste på buksa så det ikke ble så stramt :p

Å jeg er sikker på at jeg nesten fiser mannen ut av senga hver natt :p

Back
Topp