Magen og vondter

snarttobarnsmor92

Forelsket i forumet
Jeg har hatt kynnere siden uke 12, spesielt da jeg har stresset. Ikke vondt, men nå er det slik at jeg må stoppe opp og puste skikkelig. Med andre ord, jeg vet jo hvordan kynnere kjennes ut. Det som nå har oppstått, er at jeg blir helt ØM i magen, det kommer og går, og jeg trodde det var babyen som dyttet ut ryggen mot magen, for det er akkurat sånn det kjennes ut. Det som jeg oppdaget" i går er at hele magen blir hard slik som ved kynnere, men det kjennes ikke ut som at livmoren strammer seg heller, det kjennes ut som at han presser seg ut av magen som sagt. Det er veldig vondt, og da orker jeg ikke å stå oppreist eller å ta på magen. Det er sånn mange ganger om dagen, og jeg vil egentlig bare vite om det er lille som presser ryggen sin ut, eller om det kan være noe annet???

Magen blir heller ikke skjeiv som om han skulle ha dyttet så fælt heller.

Andre som har det sånn?

Her har jeg enkelte kynnere som av og til kan føles ut som om han slår hjul inni magen :) Det føles litt ut som han prøver å presse seg gjennom magen. Ikke særlig behagelig.
Jeg stresser ikke med det.

Men som sagt, jeg er ikke lege/jordmor. Så er du usikker, så kontakt jordmor,lege :)

Samme her... Det blir av og til veldig hardt og det presser, men det strammer seg ikke som ved kynnere... Har også tenkt at det er lille som presset seg utover... Føler sv og til at alt av mine indre organer presses oppover... Aldri vondt, men av og til veldig ubehagelig...

Back
Topp