Magen og mesteparten av symptomene borte i uke 12/13?

Trollmorharsovnet

Forelsket i forumet
Er i slutten av uke 13 (12+6), og magen min har skrumpet inn plutselig... Ikke særlig kvalm lenger heller heldigvis. Det m kvalmen er jo bare kjekt, men er det vanlig å "miste" magen sin rundt denne tiden? Har fremdeles en bitteliten kul om morgenen, og litt oppblåst på kvelden, men ikke så mye som tidligere.. Hilsen småhysterisk andregangsmor ;)

Jeg er i uke 12 og ser laaangt på vei ut pga oppblåsthet. Håper den forsvinner snart [emoji23]

Jeg har også blitt mindre oppblåst, siste uken omtrent. Er 11+5 i dag :) Kan ikke akkurat si at magen er flat men deilig å ikke være så sprengt! Kvalmen kommer og går fremdeles men den har ikke vært kjempeille tidligere heller. Mest småuggen. Samt kranglete bekken som jeg får behandling for :rolleyes:

Kvalmen, halsbrann og oppblåsthet forsvant i uke 10 hos meg :-) Før så jeg veldig gravid ut, men nå er magen som før. Er fortsatt trøtt da ;p

Jeg var har sinnsykt oppblåst i uke 10-11 men nå i når jeg bikka 11+ så har det gitt seg! Er fortsatt litt oppblåst men ikke helt sprengt lenger! Så det er deilig, føler ikke jeg har fått noe ordentlig mage :p
Helt vanlig at ting roer seg i denne perioden! Hormonene flater litt ut på en måte! Og det aller meste vi føler er jo hormonelt :)

Kjenner meg veldig igjen! Tror jeg er 11 uker nå (usikker), er mye mindre oppblåst og føler meg egentlig ikke gravid lenger bortsett fra litt ømme bryst :p blir litt bekymra, men husker jo at det har vært sånn de andre gangene jeg har vært gravid og, så prøver å nyte det så lenge formen er på topp ;)

Takk for svar alle sammen :) jeg får bare helt noia når alt forsvinner sånn plutselig.. Er jo selvfølgelig livredd for å få en trist beskjed igjen.. Men kan heller ikke drive å betale 1500 hver uke for å sjekke. Får vel bare prøve å leve med angsten ;)

Har det sånn jeg og. Bare litt uggen, men magen er mindre....

Back
Topp