Magen og deg!

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Gjør du noe spesielt sammen med magen og den lille inni som å lese eller synge?

Her går det mest i prating med magen :hilarious:
Som f.eks sier god morgen til magen og stryker når jeg kjenner bevegelse.

Nei. Husker jeg gjorde det mye med nr1. Jeg koser mye på den da. Og det hender storebror synger for lillebror

Gjør du noe spesielt sammen med magen og den lille inni som å lese eller synge?

Her går det mest i prating med magen :hilarious:
Som f.eks sier god morgen til magen og stryker når jeg kjenner bevegelse.

Ja, kjempehyggelig! Når jeg kjører bil, pleier jeg ofte å synge for ham, og når jeg kjenner at ham beveger seg mye snakker jeg alltid med ham

Spesielt koselig er det når mannen stryker meg over magen og sier Hei Lillen

Vi prater litt med frøkna og stryker mye på magen. Spesielt når hun er i bevegelse [emoji179][emoji7][emoji179]

Jeg prater ikke Hehe. Men jeg stryker over magen og følger med når ho sparker :)

Hva med de kommende fedrene? Synger de og snakker til den lille i magen? :)

Snakker ikke, men stryker på magen når det sparkes :) mannen snakker litt med lille da :)

Snakker med magen, især da han sparker. Storesøster snakker, synger og koser/klapper så ofte hun kan.
Barnefaren har aldri sagt et ord til magen men gitt den noen kyss.

Tror jeg hadde følt meg tussete om jeg skulle snakke til magen, og er glad barnefar deler min mening. Men så er jeg også av typen som får noia av "babystemme" og alt i den sjangeren [emoji14]

Hun hører jo alt jeg driver med til vanlig uansett, så da blir hun jo ufrivillig publikum til en del bilsynging osv. Stakkars lille :)

Jeg gjør ikke så veldig mye med magen, annet enn å stryke på den [emoji4]

Stryker/prøver å dytte hodet/rumpa (usikker på hva) bort fra høyre ribbein [emoji23]
Og koser på/snakker til en del [emoji4]

Back
Topp