charlotte88
Elsker forumet
savner å være gravid[:(] savner magen og bevegelsene inni magen og hikkingen og til og me plagene!! *snufs*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BæreMæ
mhm, savner det fælt innimellom, det var så koselig å gå gravid[:)]
ORIGINAL: Its the MOOPS![8|]:(
Nei, jeg har ikke særlig mange gode minner fra den tiden.
ORIGINAL: Its the MOOPS!huffda[&:] heldigvis sier de at ingen svangerskap e like så håper ditt evt. neste blir bedre[:D]
ORIGINAL: charlotte88
ORIGINAL: Its the MOOPS![8|]:(
Nei, jeg har ikke særlig mange gode minner fra den tiden.
Alt er bra nå, da. Men selve graviditeten, nei, den savner jeg ikke. Ikke i det hele tatt. Gruer meg faktisk veldig til evt neste. Ikke at noe tilsier at det skal skje med det første, da [:D] - men det er helt ok. =)
ORIGINAL: ~MissGravid~Berta~ja kom me flesket da[8D] hihi
Haha!![:D] Du kan ta over de siste ukene for meg vis du vil. Får jeg er dritt lei[:'(]
Haha!![:D] Du kan ta over de siste ukene for meg vis du vil. Får jeg er dritt lei[:'(]
ORIGINAL: ~MissGravid~Berta~nja.. ikkje alle vel..? haha bare tuller[8D]
OG strekkmerkene??![8|]
ORIGINAL: ~Rosa~hehe e litt rar.. [8|] men e jo fantastisk å gå gravid, stor go mage og alt nååå savner det eg..[:(]
Rare dame! Jeg hater å gå gravid! Det er mitt værste mareritt å tenke på å måtte gå gravid igjen... Men har jo lyst på et barn til så.. må manne meg opp i noen år til først...
ORIGINAL: FrøkenM
ja savner den..Hadde ingen plager så det var bare koselig