Magen - når?

Pingpling

Bli kjent med forumet
Bare for gøy - når tror dere magen dukker opp? Jeg er 5+2 i dag, og veldig oppblåst. Andre svangerskapet mitt, og i det første var det en liten mage der rundt 12-13 uker. Så spent på hvordan det blir denne gangen :D
Håper på uke 11, så er den den «før jul» :hilarious:

Tror jeg får den forhåndsvis tidlig.
Med 1. kunne hvertfall jeg og nære/de som kjenner meg se at jeg hadde gravidmage i uke 14/15. Rundt uke 19 var det liksom ingen tvil og hadde jeg spurt en fremmed på gata om de trodde jeg var gravid, hadde nok 99 % svart ja.
Med nr. 2 begynte det å vises relativt godt da jeg var 12 uker på vei. To uker senere hadde jeg fått skikkelig «baby bump».
Hvis dette går veien vil det bli mitt 3. svangerskap (som ender med baby) i løpet av 4,5 år… så regner med det vil vises ganske tidlig.

Jeg var så oppløst i forrige svangerskap at buksene var trange allerede i uke 9 (og det var jo ikke pga størrelsen på baby). Følte jeg gikk litt tilbake igjen, før magen begynte å titte frem ordentlig i uke 15 ca.

Jeg var så oppløst i forrige svangerskap at buksene var trange allerede i uke 9 (og det var jo ikke pga størrelsen på baby). Følte jeg gikk litt tilbake igjen, før magen begynte å titte frem ordentlig i uke 15 ca.
Sånn er jeg nå :laughing002 Er voldsomt oppblåst! Passer nesten ikke pysjen jeg kjøpte for en mnd siden! Trodde ikke den skulle bli trang med det første for å si det sånn :laughing002

Back
Topp