Magen mindre???

Blomst85

Glad i forumet
Bare fra i går til i dag føler jeg at magen har blitt mindre.. Kjenner ikke så mye akkuratt. Var jo på ordninær ul for en uke siden og guttebabyen er frisk og fin og har det bra... Men kjenner ikke noe liv ennå. Mest bobling og kiling.. Vet ikke om det kan ha noe med at jeg var på do (skikkelig) ca 4 ganger i går. Kanskje jeg bare har vært litt oppblåst...

Synes det er litt skremmende.. Men er nok normalt.. Når jeg ligger flat på ryggen i senga ser jeg den lille "humpen" liksom.. Men har ikke merket noe til stølhet ol. i dag som ellers... Håper det er normalt altså. Ikke noe tidligere graviditet og sammenligne med heller. Snart 20 uker nå...

Hva tror dere??? Bør jeg være bekymret??? Tror egentlig ikke det da.

Om du føler deg litt bekymret kan du jo bare ringe Føden?[:)] Skader ikkje med en tlf[;)]

Men ellers kan det jo være at du har vært litt oppblåst ja, og at det har stagnert litt mer.
Eller kanskje guttebassen har flyttet litt på seg, så magen føles annerledes ut av den grunn..?

Jaja, men om du føler du er litt "redd" eller bekymret, så bare ta å ring føden og prat med de[:)][:)]

*klemmer*

Det har jeg opplevd noen ganger også. Så tror ikke du skal bekymre deg. Tror det kommer an på både leie til babyen og hva som er i magen din av luft og mat[:D]

Back
Topp