Magen min

Mammalis

Betatt av forumet
Her er magen min i dag uke 39+0. Kommer til å savne den når barselmagen kommer;-) såååå spent på når og hvordan gutten mi kommer til verden. Nå er det ikke plass i hodet til annet en fødseltanker. Psykisk forberedelse. Og kroppen lar meg sove bare de aller nødvendigste timer..Lykke til damer
Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1357546574221.jpg
    uploadfromtaptalk1357546574221.jpg
    46,9 KB · Visninger: 50
Så flott du er! Det blir rart når den forsvinner, men litt godt og. Tenk å kunne bøye seg ned for å ta på sokker uten vondter og problemer! Håper den snurper seg inn igjen i raserfart!

Ja, men litt trist at det er siste gangen jeg får oppleve dette.. Men deilig å bli sprek igjen. Gleder meg til 1 døgnet i fødselsrus. Den dagen er spesiell...Da blir det lagt ut bilder;-)

Fin mage du har :-)
Jeg prøver å bare nyte den siste tiden med spark og bevegelser, så får sokker være sokker... ;) Mest sannsynlig siste gang jeg går gravid, og jeg elsker sparkene selv om det er mye unødvendig som følger med ;)

Nydelig mage! <3

JEg er også i mitt siste svangerskap og prøver å nyte det til siste sekund. Jeg vet med sikkerhet at jeg kommer til å savne gravidmagen, sparkene og hele følelsen av å ha et liv i magen, selv om det skal bli deilig å få babyen ut :)

Jeg har også nesten utelukkende fødselstanker i hodet om dagen (til tross for at jeg fortsatt har 3 uker igjen til termin) Jeg har vært SÅ avslappa, men nå kjenner jeg meg brått litt stressa :P er i full gang med redebygging ;)

Så flott du er :)

Takk, jenter, men følte meg ikke så flott...trøtt og fæl..så lyger bilder litt...er mer blubben;-)

Back
Topp