Magen min vokser jo ikke...

Jentemamma'n!

Gift med forumet
jentene i juni13
Julikulene 2020
Marsboerne 2023
Her er det 1 mnd mellom bildene. Nederste bilde er jeg 28 uker, og det øverste er 32 uker. Er jo MINDRE nå enn for 1 mnd siden.. Det var litt ekkelt. Men det må vel bare være babyens liggestilling?

32 uker.JPG

28+1(2).jpg

Kan godt være pga likestilling til baby :) kanskje hun ligger så langt inni magen som det går Ann å komme :)

Kan hende lille har lagt seg sånn at du bærer med ryggen nå å ikke maven ;)

Plutselig så snur ho seg å da spretter maven ut igjen.

Syns ikke du virker mindre, men virker som at magen er litt lavere. Så kanskje bebbisen din har lagt seg litt lenger ned??

Kan jo hende magen har sunket. Er vel kanskje ikke så rart siden alt er "klart" nedi der for at ho skal komme.. har tatt bilder hver uke og syns den har krympet mer og mer. Men sålenge ho sparker og står i så er vel alt bare bra vel :-)

Jeg var slike når jeg gikk gravid med velsa, at magen sank mer mot slutten...etter 30uker iallfall. Det er litt rart at det driv å gjør seg klart alt nå og. Jada, så lenge hu er livat, så tror jeg nok alt er bra :)

Jeg føler heller ikke at magen min har vokst de siste fire ukene. Skal heldigvis på kontroll torsdag, hvis ikle hadde e bestilt meg time. Hvis du er bekymret så skader det ikke å høre med legen..?

Skal se om jeg kommer meg til jordmor på fredag så kan ho hvertfall sjekke symf.målet. Skal egentlig bare ligge stille et par uker til minst, men kan jo ikke la vær å sjekke om alt er i orden. Er jo sikkert ikke noe galt.... men det er jo ikke til å unngå å bekymre seg når man bærer på et lite liv!

Back
Topp