Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fekk spm fra alle kjente i dag om eg var gravid. Å med jakka på.. så o dag måtte vi sprekke ballongen å gikk offentlige med det <3 var igrunnen litt deilig .
Her er jeg straks 11 uker og jeg kjenner ikke antydning til min livmor.. Dette er fjerde gangen jeg er gravid siden 2007, men har bare fått en gutt ut av det
Kjempefin mage! Ikke rart du får spørsmål nei Gleder meg til magen kommer her også. Men bare litt oppblåst, er 6 + 3 uker på vei med tredje barnet. Nå som det ikke er hemmelig lenger for deres del, kan heldige du strutte med magen og vise den frem Nyt det!
Kan vere at eg mista 2 på rad før denne satt, som gjør at magen tror eg er 4 mnd på veg? Hakke peiling.. magen er iallefall like stor mårning som kveld.. har ikkje noe luft i magen heller.. men er veeeeldig rart å tenke på at i romjulen var magen min strøken å flat :O
flott mage, men himmel så stor allerede fikk visst mage over natta i går jeg og, skjønner ingenting egentlig, er 3 gangs men trodde ikke det kom så fort liksom.... men kjenner livmora, sikkert dumt spørsmål, men åssen kjenner du det egentlig?