Magen min vokser, å vokser!

Lykkerus

Lykke <3
Fekk spm fra alle kjente i dag om eg var gravid. Å med jakka på.. så o dag måtte vi sprekke ballongen å gikk offentlige med det <3 var igrunnen litt deilig :):).

deler søte magen min med dåkke eg :):)

Vedlegg

• 1359817504248.jpg
    1359817504248.jpg
    27,3 KB · Visninger: 167
Fine magen :-)

Så fin mage :)

Lurer på om jeg begynner å få en antydning til noe. Buksene mine begynner ihvertfall å bli litt strammere...

Fin mage :) Dette blir nr 4 på hvor mange år?
Jeg venter nr 2 og det er 4 år siden sist jeg var gravid, men jeg kjenner i livmora nå rett over skambeinet :)

7 uker!! Men er 4 gangs :) livmora er over skambeinet alt :)

Her er jeg straks 11 uker og jeg kjenner ikke antydning til min livmor.. Dette er fjerde gangen jeg er gravid siden 2007, men har bare fått en gutt ut av det :)

Kjempe fin mage :) Kjenner også livmora godt over skambeinet, samme gjorde han som tok ul også. Men har ikke så stor mage som deg, enda ;) Er 3 gangs jeg..

Kjempefin mage! Ikke rart du får spørsmål nei ;) Gleder meg til magen kommer her også. Men bare litt oppblåst, er 6 + 3 uker på vei med tredje barnet. Nå som det ikke er hemmelig lenger for deres del, kan heldige du strutte med magen og vise den frem :) Nyt det!

Kan vere at eg mista 2 på rad før denne satt, som gjør at magen tror eg er 4 mnd på veg? Hakke peiling.. magen er iallefall like stor mårning som kveld.. har ikkje noe luft i magen heller.. men er veeeeldig rart å tenke på at i romjulen var magen min strøken å flat :O

Eg nyter pondusen som en baby mage iallefall <3

er 7+ 3 og kjenner ikke livmora ennå og null mage.. venter nr 2 nå, fikk forrige i 2009.. gleder meg til jeg kjenner livmora..

fin mage du har

flott mage, men himmel så stor allerede :D fikk visst mage over natta i går jeg og, skjønner ingenting egentlig, er 3 gangs men trodde ikke det kom så fort liksom.... :p men kjenner livmora, sikkert dumt spørsmål, men åssen kjenner du det egentlig? :P

Takk alle :):) Ja den er diger :O

Man kjenner livmora som en hard kant tror eg? Er legen som fant min :)

Fine magen :)

Her er det ikke kommet så mye mage enda, men har en del overflødig på magen som sikkert kan for det :P 3 gangs her....

Kult med mage!

Har ikke noe mage selv enda. Men er førstegangs da så er vel ikke så rart! :p

Back
Topp