Magen min klør.. Flere som har en kløe de mage?:-)

Wencheryan

Andre møte med forumet
Jeg er snart 25 år og er 27 + 5 uker på vei. I det siste har magen min vokst veldig mye:-) det er utrolig deilig, men magen min klør utrolig mye. Jeg har lest at man ikke må klø, for da får man strekkmerker. Jeg vet ikke om dette er sant, men jeg smører meg veldig godt og tørr ikke klø:-)

Klør ikke noe særlig enda, men forrige svangerskap klødde det da jeg fikk strekkmerker. Jeg tror strekkmerkene kommer uansett om man klør eller ikke, dessverre, siden det er i underhuden strekkmerkene er.

Det er dessverre sånt som følger med noen voksende mager... Magen min er totalt ødelagt av strekkmerker fra forrige svangerskap, så tror ikke det er plass til flere denne gangen ;-) Heldigvis er det ikke bikinimodell som er min store drøm her i livet ;-)

Jeg begynte å klø først etter strekkmerkene begynte å bli større ... ( har fra før også )
Men fikk ett tips av ei venninne som skal ha liten om noen dager at babyolje var kjekt å smøre med ... Det demper tyldigvis ... 
Og jeg klør XD hahaha

Jepp, her klør det også, men har ingen nye strekkmerker. Forrige gang klødde eg også lenge før det dukka opp nokon merker, og eg trur det er mest fordi eg er tørr i huden.
Smører med babyolje og bodylotion :o)

Ja, klør som besatt, men ikkje berre på magen. På puppene og langs sidene under armene. Klør jo sår på meg sjølv emoticon

Men, eg kan jo trøste deg med det at eg klødde mykje med eldste mi og, men har ikkje eit einaste strekkmerke på magen ;-) Så trur ikkje kløe treng ha noko samanheng med strekkmerker 

:-) jeg smører meg hver dag, men skal prøve babyolje:-) godt å høre at noen har klødd men ikke fått merker. Det varierer vel fra hud til hud. Jeg må prøve å tenke på at det er verdt det:-) men det klør så ekstremt:-/ Jeg sover singelett for å unngå å klø på natten.. Får se om det hjelper:-) Takk for alle flotte svar:-D

Back
Topp