Magen min i Thailand

SuperSussi

Gift med forumet
Sitter og ser på bilder nå, og så dette bilde fra da jeg var 5 måneder på vei. Her er vi i Thailand. Nå som dere snakker så mye om magen, så savner jeg den også!! [:(][:D] Må skryte litt av den kjekke samboeren min også da!! [:D]

Magen min var kjempe liten når vi var i Thailand. Jeg kjente mine første spark i Thailand. Deilig og varmt. VAr 15 uker på vei da. Eneste ekle med det hele var: flytur[:'(].

Så romantisk det så ut!!!! Var egenlig ei fin tid når man hadde skikkelig gravid-mage, men ikke var rukket å bli flodhest enda[:D]

Ja, helt ypperlig tidspunkt! Jeg fikk ikke lov til å gjøre noen ting der nede. Alle åpnet dører for meg, lukket opp flasker, plukket opp ting hvis jeg mistet det. Og ALLE måtte kjenne på magen min. Følte meg som den prinsessa! [:D]
Men enig E.R.A., flyreisa var helt forj**li! [:'(] Ikke nedover, for da satt bare samboeren og jeg på rekke. Men hjem satt vi på midten med tre. Da måtte sambo sitte fastklemt i midten, for je orka ikke. Stakkars mann! Trodde jeg skulle besvime flere ganger! [:'(]

Back
Topp