Magen min...hvis noen vil se...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Hadde jo liten mage etter de to andre (og har ikke vært så "slank" siden jeg var 18 år[:-])

Hva synes dere? Er godt oppblåst[8D]

for en nyyyyydelig mage du har!!!![:)][:)]

fiin mage du har, og ja! ser den er oppblåst, fin babymage[:D]

Hehehe takk...

Forhåpentlig vis er det mer babymage fra neste uke...[8D]

Spent på hvordan magene deres ser ut...[:-][:)]

du har jo fått skikkelig baby mage da *MaCa* [:D]

På siste bildet så det ikke ut som om du var bare oppblåst... Synes det ser ut som ordentlig baby-mage jeg[:)].

Så fin mage!!![:)]

Ser godt hvordan den har vokst fra uke til uke ja!!!

Fin du er!!

Hehehe takk jenter...

Er kun på kvelden den er skikkelig "stor"[8|]..Men om dagen er den som på bildet 5+1...[8D]

Spent på hvor stor jeg blir denne gangen...[8D]

ORIGINAL: mortilto

På siste bildet så det ikke ut som om du var bare oppblåst... Synes det ser ut som ordentlig baby-mage jeg[:)].

Syns jeg og[:D]

Så fin mage du har fått [:D] her er det nok bare luft og fett enda[:(]

Takk...[:)]

For deg er det ikke lenge til det blir baby mage...

Som sagt så føler jeg meg bare oppblåst...[:-]

Såå åå fin mave du har, Blir litt sjalu [8D]''
 Jeg legger nok ikke ut bilder på en gooood stund, har en del fra før av, så tar nok litt tid før man kan se på bildet at jeg er gravid..

Ligger det inne i bloggen din? Når jeg trykker på det som skal være bilde (tror jeg, bare hvit boks med X i hjørnet), kommer jeg inn der.
Hmmm.. Skal knote litt mer med det når jeg kommer hjem. Sitter jo på jobb og skal absolutt ikke drive med dette her. Hehe..

Men må si en ting - Dæven så flink du er til å scrappe!!! Jeg driver litt med dette selv, men er heeelt på nybegynner-stadiet.

ORIGINAL: Ella~83

Ligger det inne i bloggen din? Når jeg trykker på det som skal være bilde (tror jeg, bare hvit boks med X i hjørnet), kommer jeg inn der.
Hmmm.. Skal knote litt mer med det når jeg kommer hjem. Sitter jo på jobb og skal absolutt ikke drive med dette her. Hehe..

Men må si en ting - Dæven så flink du er til å scrappe!!! Jeg driver litt med dette selv, men er heeelt på nybegynner-stadiet.

Hehehe takk...NEi ligger ikke i bloggen...Har ikke lagt ut der ennå om at jeg er gravid...

Men ligger i dagboken min også...

Synes det var rart at du ikke får opp noe jeg...[&:]

Skal se om jeg får gjort noe da...

ORIGINAL: Tinan

Såå åå fin mave du har, Blir litt sjalu [8D]''
Jeg legger nok ikke ut bilder på en gooood stund, har en del fra før av, så tar nok litt tid før man kan se på bildet at jeg er gravid..

Takk...[:)]

Forventer bilde rundt uke 18...[8D] Da bøøøør magen synes...[:D]

ORIGINAL: mortilto

jeg å [:D]

Flott mage *maca*....er det kun på kveldene du er så fin og stor. Jeg er like stor dagen lang jeg...kan legge ut et bilde jeg også, litt senere...

Men magen din var nydelig [:)] Virkelig! Og den har faktisk vokst...så tror ikke det kun er luft, livmoren vokser jo raskere etterhvert som man får flere barn [:)]

Back
Topp