Magen min er skjev

Ikke uvanlig at livmoren heller litt mot ene siden. Kan veksle, men her er værtfall erfaringen at livmoren heller mest mot venstre :)

Det er fordi livmoren enda ikke fyller hele magen. Så den vil gjerne falle til en av sidene :) helt normalt. Å vil gjevne seg ut ettersom den vokser :D

Vil see magen snart!! Er så lei av oppblåst mage som vokser i løpet av dagen og er borte på morgenen. Ingen antydning til mage enda men håper å få se noe snart. Føles ikke ut som jeg er gravid bortsett fra dagene der jeg fremdeles er litt kvalm, men de dagene er det jo også mindre og mindre av for tiden (takk og lov!) men så blir man jo litt bekymret :p

Vil see magen snart!! Er så lei av oppblåst mage som vokser i løpet av dagen og er borte på morgenen. Ingen antydning til mage enda men håper å få se noe snart. Føles ikke ut som jeg er gravid bortsett fra dagene der jeg fremdeles er litt kvalm, men de dagene er det jo også mindre og mindre av for tiden (takk og lov!) men så blir man jo litt bekymret :p

Den kommer nok snart ^^

Livmoren min er deformert, så min vil hele svangerskapet ta mer plass på høyre side enn venstre. Men så tidlig er det vanlig at de heller litt mot den ene eller andre siden

Hehe, da er vi to! Her er magen helt borte på morgenen, mens jeg neste ser høygravid ut på kvelden pga all maten jeg har spist i løpet av dagen i tillegg til å bli fryktelig oppblåst :P Og selv da ser egentlig ikke magen gravid ut, bare tjukk :P

Back
Topp