D Dentredje Elsker forumet 2 Apr 2010 #1 Magen min med lillesøster inni, 33+5[:)] -- Magen min med storesøster inni, ca 32-33[:)] Jeg ser ingen tær....gjør dere? [:D] hehe Skulle ønske magen kunne synke litt snart..kan ikke huske å ha hatt storesøster så høyt presset oppi ribbeina[8D][:)]
Magen min med lillesøster inni, 33+5[:)] -- Magen min med storesøster inni, ca 32-33[:)] Jeg ser ingen tær....gjør dere? [:D] hehe Skulle ønske magen kunne synke litt snart..kan ikke huske å ha hatt storesøster så høyt presset oppi ribbeina[8D][:)]
Julie*Lucas Forumet er livet 2 Apr 2010 #3 ORIGINAL: lillebebis Kjempe nydelig mage begge gangene ;D sign!
Anlipa Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Septemberbarna 2019 2 Apr 2010 #5 ORIGINAL: Tassen_2 du er jo bare så NYYDELIG!!! sign ;)
lillasmurf Elsker forumet 2 Apr 2010 #6 Kjempevakker!!![:D] Hehe...jeg ser heller ingen tær lengre...[8D][;)]
D Dentredje Elsker forumet 2 Apr 2010 #7 Tusen takk jenter[:)] Føler meg ikke så veldig nydelig om dagen, her jeg vagger rundt som en flodhest[8D][:D]
Tusen takk jenter[:)] Føler meg ikke så veldig nydelig om dagen, her jeg vagger rundt som en flodhest[8D][:D]