Magen min.. *bilder*

Cinnamon*

Gift med forumet
Her kommer noen bilder av magen min.. :)
Bildene er tatt 24+5!
Synes dere jeg er veldig stor?

Det er så innmari mange som sier at jeg er så stor, men synes selv ukene har tatt igjen magen. Har følt meg enorm helt til jeg så bildene.. Da synes jeg ikke magen var så stor!

Synes dere jeg er veldig stor....??

jeg syns ikke du så noe unormalt stor ut, og missunner virkelig deg som har baby mageemoticon

Nei..jeg syns ikke du er stor! Fin mage!

Så fin mage! :)
Syns ikke du er stor nei. 

Jeg har en del mindre mage enn deg, men så er det min første også da. Blir vel ofte litt større med nr.2 eller?:)

Kjempefin mage hvertfall:))

Ja, til at du bare er 24 uker på vei så synes jeg den er litt stor. Men jeg hadde også stor mage tidlig, så ble den liksom ikke noe større:-)

Jeg synes magen ser helt perfekt ut! :)

Den er iallefall større enn det min var på den tiden. Jeg var vel omtrent så stor som du er nå høygravid :-P Men gedigen det er den ikke :)

åh, så fiiiin =)

Syns den er liten og fin jeg.. 

Iforhold til den stores monstermagen jeg hadde på den tida :P

Noen har stor mage, noen har liten mage, noen midt i mellom. Alt folk skal bry seg med. Jeg fikk også høre at jeg hadde så stor mage da jeg var gravid med nr. 2. Hva er greia med det liksom? Den var ikke unormalt stor, den var helt normal og jeg lå midt på tréet på diagrammet på helsekortet. Fikk mage tidligere med nr 2 men unormalt stor mage hadde jeg aldri. Folk er rare.

Nydelig mage, synes den så normal ut jeg :)

Kjempefin mage! :)

Synes ikke at du er stor, men det er kanskje fordi min er mye større, enda jeg er et par uker kortere enn deg emoticon

veldig fin mage...
synest den ser ganske så normalt stor ut jeg :)

Takk for alle tilbakemeldinger! :)

Jeg er spent på hvordan jeg ligger ann symfysemessig, men det får jeg ikke vite før neste kontroll 9 mai..!! :)

Back
Topp