Magen liggende vs.stående

Helenemor

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Nå husker jeg ikke dette fra sist og det er nok også stor forskjell på hvordan babyene ligger,men er det flere her som merker at det er stor forskjell på størrelsen på magen når man ligger kontra når man står? Synes magen er så flat når jeg ligger,men når jeg står så ser jeg skikkelig gravid ut :p Kjenner mye bevegelser da,ordentlig kraftige spark,så baby kjennes jo ikke liten og svak ut! Bare funderer litt på dette..:rolleyes:
 
Ja! Det er så forskjell! Men det var slik sist også.. men det blir bedre utover svangerskapet da:)
Er nesten som når man ligger flat på rygg, før man ble gravid, og følte seg tynn. Så ruller man over på siden og ser at man fortsatt har mye magefett til overs:wacky:
Jeg er 19+4 i dag. Var på privat kontroll i går. Lille veier 375g. Er i øvre vekstkurve. Jeg kjenner forsiktige dult noen ganger, men jeg har morkaken fremme..
 
Stor forskjell på liggende og stående her også :)
 
Her er magen mindre når jeg ligger på ryggen, men livmora stikker opp, så er ikke helt flat :p Ser ut som jeg har en stor ball inni magen :hilarious: 21+3 nå :)
 
Her har jeg nesten "innovermage" når jeg ligger. Når jeg står ser jeg ut som jeg skal poppe når som helst. Er litt små-lubben fra før, men har faktisk slanka meg som gravid. Har ikke lagt på meg et gram. Veier akkurat like mye nå som da jeg dro på juleferie. :woot: Tror alt det ekstra har gått til babyen. Babyen er i god form, virker det som. Mulig hun blir hockeyspiller som storesøster. :nailbiting:
 
Ja, litt forskjell her og! Det brer seg liksom utover når jeg ligger:hilarious: Jeg har også begynt å ta bilder hver uke av magen nå som det synes litt - og synes det er rart at magen er større en dag, men så litt flatere/strammere en annen dag. Kommer sikkert an på hva jeg har spist og hvor «gassy» jeg er på morgenen :p:p
 
Back
Topp