Magen krymper

Merri24

Gift med forumet
Jeg har jo tidenes hengemage.. Men da vi i dag tok magebilder blei jeg litt overraska - det ser jo ut som at magen har blitt mindre[&:] Kanskje snuppa har jobba seg så godt ned i bekkenet at det kan gjøre noe med utseende? Merkelige greier dette..

Oi, ja det var stor forskjell![:)] Sikkert nok fordi hun kanskje har sklidd mer nedi bekkenet ja[:)]
Fiin babyhule i hvert fall![:D]

men synes det første bildet ser ut som det er tatt nærmere, for synes rompa ser større ut på bilde 1 og. Ikke at rompa er stor alså!![;)]
å på bilde to synes jeg magen ser rundere ut så da har hun sikkert fylt ut magen på en annen mtåte[:D]

ORIGINAL: Jistine

Oi, ja det var stor forskjell![:)] Sikkert nok fordi hun kanskje har sklidd mer nedi bekkenet ja[:)]
Fiin babyhule i hvert fall![:D]

ORIGINAL: lykkelige meg

men synes det første bildet ser ut som det er tatt nærmere, for synes rompa ser større ut på bilde 1 og. Ikke at rompa er stor alså!![;)]
å på bilde to synes jeg magen ser rundere ut så da har hun sikkert fylt ut magen på en annen mtåte[:D]

Hehe, synes rompa mi er blitt stor, jeg da;) Men du kan ha rett i det, at det er brukt mer vidvinkel på det første. Det drar motivet litt ut. Men fasongen har likevel endra seg ganske mye.. Satser på at det er fordi fødselen nærmer seg;)

Back
Topp