Magen krymper

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Fram til noen få dager siden, så har magen min vært umulig å skjule, og jeg måtte krype til korset og kjøpe mammabukser. Men nå ser magen akkurat som vanlig ut. Ingen antydning til kul.. Skjønner det er luft som har forsvunnet..., men likevel. [emoji849] Flere som har det sånn? 10+4 i dag.

• Liker
Reactions: TS
Fram til noen få dager siden, så har magen min vært umulig å skjule, og jeg måtte krype til korset og kjøpe mammabukser. Men nå ser magen akkurat som vanlig ut. Ingen antydning til kul.. Skjønner det er luft som har forsvunnet..., men likevel. [emoji849] Flere som har det sånn? 10+4 i dag.
Trur det har skjedd her og, et 10+0 i dag. Men har ikke prøvd vanlig bukse enda [emoji4]

Sniker fra januar :) Dette skjedde med meg også. Var veeeldig oppblåst frem til uke 10 ca (brukte mammaklær fra uke 8 :D ), da ble jeg mindre oppblåst og magen ble mindre. Et par uker etter kjente jeg en voksende kul like over skambeinet og magen begynte å vokse igjen - da riktig babykul :)

Åh- lettelse å høre! Jeg husker ingenting fra forrige svangerskap[emoji85] Da er det bare å glede seg til babykul! [emoji4]

Magen min begynner å bli litt mer normal igjen, vertfall utover kvelden. Synes det er utrolig godt jeg da, den oppblåstheten synes jeg er helt forferdelig ubehagelig! Og så er det greit å nyte litt tid med normal mage før babymaten kommer for fullt [emoji85][emoji23]

Magen min begynner å bli litt mer normal igjen, vertfall utover kvelden. Synes det er utrolig godt jeg da, den oppblåstheten synes jeg er helt forferdelig ubehagelig! Og så er det greit å nyte litt tid med normal mage før babymaten kommer for fullt [emoji85][emoji23]

Ja, jeg er enig i at den oppblåste magen ikke er spesielt behagelig. Gikk bare fra å se veldig gravid ut, til å se veldig ikke gravid ut på to dager. [emoji28]

Har faktisk og merket at magen ikke er like stor (hver kveld) lenger..! Varierer litt da... feks når jeg går i forening og spiser mer mat enn vanlig på kvelden ser jeg jo høygravid ut..[emoji85]

Her er det ikke sånn! Fikk faktisk spørsmål om det var noe på gang av en mannlig kollega på jobb(idiot!) Er jo ikke lov til å spørre om sånt... Heldigvis for han er det jo noe på gang, men det har jeg jo ikke lyst å fortelle til noen på jobb enda..[emoji15]

Min har også krympa [emoji28] Jeg kjøpte gravidbukse i uke 9, og har sett ganske gravid ut Begynte faktisk å lure på om jeg var lenger på vei eller om det var flere inni der [emoji23] De siste dagene her så har magen blitt mye mindre. Er 10+0 i dag. Fant ut på UL at det bare var en inni der, så var nok bare mye luft!

Jeg er ca 9 uker i dag, og magen min har også tømt seg for luft :p deilig det. Godt å lese at andre også opplever det samme. Da er det vel helt normalt, og ingenting å bekymre seg for:)

Herlig at flere opplever det samme! Jeg ble skikkelig oppblåst mellom uke 5 - uke 6 og måtte finne frem gravidbuksene da. I uke 7 var det som at noen hadde sluppet ut lufta av "ballongen" og gravidbuksa var rett og slutt unødvendig å bruke plutselig. Veldig rart egentlig, men godt å slippe det når kvalmen og bekkenløsningen er så fremtreden for tida :p

Back
Topp