Magen kommer!

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Nå er endelig babymagen på vei! Kjenner når jeg ligger på rygg at det begynner bule ut litt langt under navlen der, og dey begynner bli hardt:-) så vidt merkbart, men den er helt klart på vei. Moro! !:D Er 10 uker nå ca. Har t.o.m bestilt mammabukser fordi jeg bare går i joggings, jeansene strammer for mye, ubehagelig og ekkelt :s for trangt blitt. Men håper på å vente litt til m å bruke mammabuksene læll ;-) enn dere damer da, kjenner dere noe mer enn bare en oppblåst mage enda?;-) ( for the record, jeg har vært så usannsynlig oppblåst de siste ukene at j ser høygravid ut :s )

Mest oppblåst på kveldsstid egentlig. Jeg er veldig slank så kan jo se at det er noe på gang. Jeg får ikke på meg mine vanlige jeans, da de strammer for mye. Så her er det joggings eller tights foreløpig.

merker ikke så mye mage her enda, men nå har jeg mye polstring på magen fra før da... men er blitt ekstremt oppblåst på kveldstid, da må jeg bytte til mammabuksene for til og med joggebukser og adidasbuksene mine stramme for mye...

Jeg husker jeg hadde tydelig kul i 12-13 forrige gang. Magen skal jo komme raskere gang nr 2, og jeg merker at buksene strammer nederst i magen! :) Jeg skal kjøpe meg mammaklær etter UL i uke 12, får holde ut til da tenker jeg ;)

Det ser ut som en babymage her også til tider, men tror jeg bare er veeldig oppblåst.

Ser ikke forskjell, men jeg er ikke helt tynn.. Hadde nok sett det bedre da, kanskje.. Men er oppblåst da, kjenner det godt, selv om det ikke synes så veldig :)

Et tynn fra før, så ser veeeldig oppblåst ut

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Samme her, har en del polstring fra før av på magen, så det vil nok ta sin tid før det synes noe særlig på meg. Er fryktelig oppblåst i magen fortiden, men det er nok ikke noe gravid mage enda nei, jeg har ikke klart å gått med jeens siden når jeg var i uke 6 det gjorde så ubehagelig og på kanten vondt når jeg fikk den bokselinje klemmen over magen. Så i forje uke kjøpte jeg meg en mamma bukse jeens siden jeg er så lei av å gå i thits og daffe bukser hele tiden. Så en mamma jeens bukse var veldig deilig å gå i.

Ser ikke så mye mage enda - bortsett fra den magen som alltid har vært der ;-) Men merker at jeg ikke takler å ha på stramme bukser. Hjemme går jeg i samboers joggebukser - da slipper jeg at det strammer noen som helst plass :-D Må kjøpe meg et par tights å bruke på jobb frem til det er på tide med mammabukser tror jeg :-)

Her er også magen på vei!=) kjenner en liten kul når jeg ligger på ryggen og kjenner nederst på magen. Er livmoren jeg kjenner=) Er andregangs, magen kommer kanskje fortere da? fikk foresten også babykul fort sist svangerskap, men ikke før uke 12 tror jeg... er uke 10 nå=)

Hehe, godt å se at jeg ikke er den eneste som er oppblåst her ;p for de fleste så begynner vel buksene å bli relativt trange rundt uke 9/12 :-) Så morsomt da lykkeliten :D ja har lest at som oftest kommer magen fortere andre gang:) blir morsomt å se om d gjelder! Rart å kjenne at noe er på vei der iallfall. .:)

Ser ikke så mye mage enda - bortsett fra den magen som alltid har vært der ;-) Men merker at jeg ikke takler å ha på stramme bukser. Hjemme går jeg i samboers joggebukser - da slipper jeg at det strammer noen som helst plass :-D Må kjøpe meg et par tights å bruke på jobb frem til det er på tide med mammabukser tror jeg :-)
Jeg og bruker sambo's joggebukser, store og deilig behagelig :D tenkt på å kjøpe meg noen tights jeg og, hørte at det tom fins mammatights nå? :o

Her har det også dukket opp en liten tromme, og de vanlige buksene mine er veldig ubehagelige blitt. Så jeg har måttet kjøpe inn tights og andre vide bukser med strikk i livet. Og det var så deilig å slippe å strupe bollemagen! :)

forje gang jeg var gravid lå jeg slik å kjente etter.. særlig på morran var det tydlig en klump der,. Men etter at jeg hadde vært på do å tissa så var klumpen borte.. nedtur

Back
Topp