magen kom over natta

sstine

Elsker forumet
venner og bekjente har siden de fikk vite at jeg er gravid,sagt at magen virkelig ser gravid ut når man er 4,5mnd på vei...
hjeeeeelp det stemte helt på meg [:)]
på lørdag måtte jeg investere i mammabukse,for buksene er nå så vonde å ha på at jeg ikke orker lenger.
men så rart,plutselig var det sånn fin gravid mage,ser ikke ut som jeg er litt ekstra glad i mat mer.

flere som har opplevd det rare her?

Helt enig!! Magen min har kommet nå den forrige uka! Nå kan man se at jeg er gravid og ikke feit(som jeg har følt de siste ukene) Har gått opp 8 kilo. Nå blir jeg kalt for BOLLA hehe![8D][8D]  er ca 17 uker på veg, ikke 23.

gratulerer så mye... er rart at det skjer så brått men veldig gøy også da..

er greit å legge på seg når man vet årsaken tihi[:D]
klem

Det samme skjedde nesten med meg også, i forje uke gikk jeg i buksene mine uken etter måte jeg fine en mammabukse. litt leit. er på onsdag ca 17 uker på vei.
Men jeg har oppøevd de siste svangerskapskontrolene at jeg er godt ned 5 kilo, er det noen andre det har skjed med.
[:)]

SÅN VIL DET VÆRE HELE SVANGERSKAPET. NESTEN SOM DET HAR SINE VÅKSE PERIODER. DEN STÅR LITT STILLE SÅ PLUTSELIG STÅR DEN SOM EN KULE SOM OM DEN HAR GÅTT OPP EN STR. OVER NATTA[:)][:)][:D]

Jada, magen min spratt ut forrige uke. Så ut til at jeg kunne holde det litt for meg selv på jobben fremover, men nå må jeg nok bare la nyheten løpe løpsk [:D] (de viktigste har visst det noen uker, men resten av bølagjengen gjør ikke det - ennå. Er lærer, så mange kollegaer og elever). Ja ja... det må jo bli kjent en eller annen gang

Back
Topp