Magen klør!!!!

Puppene og i korsryggen klør jeg :-/ føles som huden er tørr og sprekker der liksom. Litt på magen og, men mest på ene puppen på siden og i korsrygg!!
 
Huff, ikke noe kjekt!
Men det er jo et tegn på at magen vokser da! ;)
 
Ikke magen, men puppene!! Virker som de er inne i en "voksefase" igjen... Og da klør det så sykt. De er i tillegg vonde og tunge. Usj!!!
 
Jeg klør som en gal, mest legger og lår. Men har også kommet på mage og armer i det siste. Mistenkte kulda for reagerer med elveblest pga det, dette før graviditet. Har da tatt allergi medisin for det.
Men nå har jeg fått rød prikket utslett på disse nevnte plassene og det går ikke vekk. Har vart 1 ukes tid. Har prøvd forskjellige kremer med tanke på tørr hud, føler nesten det blir verre.

Noen som har opplevd dette tidligere? :/ bør jeg kontakte lege?
Er førstegangsgravid.
 
Jeg klør som en gal, mest legger og lår. Men har også kommet på mage og armer i det siste. Mistenkte kulda for reagerer med elveblest pga det, dette før graviditet. Har da tatt allergi medisin for det.
Men nå har jeg fått rød prikket utslett på disse nevnte plassene og det går ikke vekk. Har vart 1 ukes tid. Har prøvd forskjellige kremer med tanke på tørr hud, føler nesten det blir verre.

Noen som har opplevd dette tidligere? :/ bør jeg kontakte lege?
Er førstegangsgravid.
Jeg klør veldig på beina etter å ha vært ute. Tenker det bare er kulda og ikke noe farlig :)
 
Jeg klør også på legger og lår, blir til tider litt sprøøø. Var ikke sånn med førstemann.
 
Jeg er i uke 8 og klør og som en galning på armer, håndflater, under beina, på brystet, knærna, lårene og halsen.

Kan en bruke Eurax i første trimester? Brukt det en gang og det hjalp.. Men: står i pakningen at en ikke skal det men de på apoteket ga meg den selv om jeg tre ganger ba om bekreftelse på at den kunne brukes under graviditet.. Legen min visste ikke!
 
Klør drøyt mye på masse tørre flekker som har dukket opp på bena etter graviditeten. .
 
Jeg er i uke 8 og klør og som en galning på armer, håndflater, under beina, på brystet, knærna, lårene og halsen.

Kan en bruke Eurax i første trimester? Brukt det en gang og det hjalp.. Men: står i pakningen at en ikke skal det men de på apoteket ga meg den selv om jeg tre ganger ba om bekreftelse på at den kunne brukes under graviditet.. Legen min visste ikke!
Screenshot_2016-02-20-21-25-04.png Screenshot_2016-02-20-21-25-04.png
 
Jeg er i uke 8 og klør og som en galning på armer, håndflater, under beina, på brystet, knærna, lårene og halsen.

Kan en bruke Eurax i første trimester? Brukt det en gang og det hjalp.. Men: står i pakningen at en ikke skal det men de på apoteket ga meg den selv om jeg tre ganger ba om bekreftelse på at den kunne brukes under graviditet.. Legen min visste ikke!
Jeg hadde hatt litt høy terskel for å bruke den i hvert fall:p men klør du som en gal og det hjelper.. tja. Dumt legen din ikke kunne gi deg et svar! Og rart at de på apoteket ikke brydde seg.. Er mye de skriver sånt på for å sikre seg. Fordi det ikke er testet.
 
Hadde svangerskapskløe sist graviditet. De anbefaler å smøre inn med fuktighetskrem men vil legge inn en advarsel etter erfaring. Mye parfyme i kremen så blir det 20 ganger verre i tillegg til at det kan begynne å svi noe sinnsykt. Å klø med noe mykere enn negler hvis du absolutt må klø er å anbefale!
Jeg brukte aloevera salver mener jeg å huske. Spør på apoteket om de har noe. Å gå med slik kløe er ett mareritt!!
 
Samme her.
Bruker locobase repair eller locobase fet krem.
Henholdsvis 63 og 70% fett, null parafyme og heller ikke parabener.

Syns den hjelper godt på kløen!
 
Back
Topp