Magen hopper her nå!!!

Fire-må-det-være!

Glad i forumet
Så herlig å endelig se bevegelse utenpå magen, det er periodevis mye liv og røre der inne! Blir lettere å forklare ungene det nå tenker jeg, hihi.. Så koselig dette er;-)

ja,helt fantastisk

Jeg ser iiiingen hopping! Og ingen spark :( Så dustete den morkaka mi er! Gleder meg masse til det er min tur! :D

her ser eg noen spark på utsiden, men ikkje alle enda for babyen liker seg langt nede:)
men kjekt å se på utsiden ja:):)

Mozzarella skrev:
Jeg ser iiiingen hopping! Og ingen spark :( Så dustete den morkaka mi er! Gleder meg masse til det er min tur! :D

Jeg ser heller ikke noen spark og har morkaka foran. Men jeg tror at jeg føler det av og til, spesielt i går morges når jeg lå kvar på morgenen og spilte musikk - da følte jeg god bevegelse. Har du prøvd å spille musikk for lillen?

Jeg synes at magen min har blitt mindre!! Noen andre som synes det og? Snodig. Ellers er det bare at jeg har blitt vant med kulen.

Det har jeg ikke Mrs White :) Jeg kjenner ho inni mellom, hvis jeg bøyer meg ned eller ligger på magen så kjenner jeg ho røre på seg. Skal prøve å spille musikk når jeg ligger i ro i kveld å se om det skjer noe :) 

Hadde en periode jeg synes magen min ble mindre, gikk også ned nesten 2 kg, helt uten noe forklaring. Nå er alt tilbake igjen og magen har blitt større ;)

Jeg ser at han beveger seg når jeg ligger på ryggen.. ;) Selvom jeg har morkaka på forsiden..

Åh...Gleeder meg til det er min tur :) Morkaka ligger på fremsiden og det føles som om han sparker i ei pute.Mao. ingen harde karatespark enda her i gården.
Kos deg med sparkene :)

ja, jeg ser på d hver dag, og det er så uuutrolig herlig <3
gleder meg sånn til januar :D

Back
Topp