Magen har sunket?

Side

Glad i forumet
VIP
Hei

Dette er et spørsmål til dere som har født før. Jeg husker nemlig ikke fra forrige gang... :p
Magen min sank en god del på julaften. Hvor lenge etter at magen deres har sunket har fødselen startet? Lest at det varierer jo så klart veldig og er ikke no sikkert tegn på noen ting:) men litt nysgjerrig å vite. Jeg hadde også en blødning dagen før, og MYE nedpress natt til i dag, og er ikke akkurat i storform i dag heller... Nå som jeg ikke fikk baby den 24. er det egentlig samma for meg når hu kommer:p så nå går jeg bare og venter;)

Har du tatt kontakt med føden pga blødningen?
Vel sist så kom jeg ikke langt til å se at magen sank da, men husker med førstemann at den sank 2 uker før jeg begynte med rier som stoppet den gang, men ble satt i gang noen dagen senere.
Jeg la merke til at magen min å sank i går og i dag har jeg hatt mer kynnere enn vanlig og mye nedpress i tillegg til stikk i underlivet. håper jeg ikke føder enda, minst to uker til så kan jeg begynne ;)

Nei kontakta ikke føden pga blødningen siden den ikke var stor og uten smerter. Har hatt en del blødninger i denne svangerskapet, så engster meg ikke så mye over det. Kjenner godt med liv. Skal på kontroll om 2 dager så da har jeg tenkt å be legen undersøke meg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Magen min har sunket nå. Eller, den sank i forrige uke. Forrige gang sank den kanskje 4-5 dager før fødsel. Denne gangen tror jeg egentlig at den har sunket i to omganger... :)
Jeg har ingen andre tegn som har intensivert seg etter at den sank, så jeg venter i spenning og håper på 7 gravide dager til. Eller, nå kan det jo bli 6 og to timer :p

Ja det blir spennende å se om resten jolder seg inne til over nyttår;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ja, men det spørs vel. Jeg vil gjerne at han venter litt til, men så lenge vi har passert juleaften er jeg egentlig fornøyd :p

Magen min har vært lav i over 2 mnd,merker bare et par kynnere om dagen,og ellers ingen tegn til at fødsel skal starte, skal på kontroll i morra,så det blir spennende

Med førstemann sank den i uke 34, han kom ut i uke 39+5 :P
Denne gangen følte jeg at magen sank i uke 31, og han er nå her inne enda :)

Tviler strekt på at det har noen særlig sammenheng, men at desto lengre ned i bekkene babyen ligger, desto mer press blir det jo på åpningen... men hvem vet :)

Back
Topp