Magen har sunket...

Rosa engel

Blir kjent med forumet
Hei og god morgen jenter:)

Er det noen av babymagene som har begynt å synke??
Jeg har 7 uker igjen og den siste uka har magen blitt mye lavere..
Vet jo dette skjer når det nærmer seg men var ikke så tidlig med første mann...
kanskje det er for at lillemor har snudd seg?? :)

Uansett,ha en flott dag alle sammen!!!!

Ikke lett å si :)
Jeg kjennte ikke noe forskjell forrje gang, men da merket jeg ikke noe særlig til graviditeten bortsett fra en ekstra liten kul på magen :) Nå kjenner jeg at han ligger ganske langt nede, har hørt at de synker fortere andre gangen siden det allerede har vært noen der og "banet vei" :P

Mistenker at min også har festet hodet sitt - men hvem vet, hehe. Syns magen min har vært litt lavere generelt denne gangen, men kan være jeg innbiller meg det. Storebror som holder magen nede når han hele tiden skal bli bært på! haha ;-)

EnLitenOverraskelse skrev:
Mistenker at min også har festet hodet sitt - men hvem vet, hehe. Syns magen min har vært litt lavere generelt denne gangen, men kan være jeg innbiller meg det. Storebror som holder magen nede når han hele tiden skal bli bært på! haha ;-)

Haha kjenner igjen den ja!!! Har ei lita ei på 16 måneder som krever mye bæring for tiden - svigermor var seriøst bekymret for den lilles tilstand inni der. Men de tåler vel såppass disse små :)

Ja synes at magen har sunket. Var hos jordmor idag og fikk bekreftet at h*n ligger med hodet ned. Det ligger dypt, men siden jeg er andregangs så kommer det ikke nødvendigvis til å feste seg. Det viktigste for meg er nå uansett at hodet ligger rett vei :)
Kjente det godt  nedover når hun rikset på hodet... 
 emoticon

Min mage har også sunket kraftig ned de siste dagene, la faktisk merke til her i sta at jeg har fått et strekkmerke på dåsa...

Har fått høre at magen min også er sunket :-) Legen sa forrige uke at hodet hadde festet seg :-) Men, kan likevel gå til termin (håpe) :-p

Begynner å bli spennende nå :) Svigermor var akkurat på besøk og bekreftet det jeg har trodd; at magen har sunket :) Har hatt noen mens lignende smerter i dag, og når han slår med hendene kjennes det ut som han slår i bunnen/under skambeinet.

Back
Topp