magen har poppet fram..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3

se bort fra ett usminket ansikt og håret var ikke fikset siden jeg skulle til frisøren 
men vertfall magen må ha kommet over natten.. 

oioioi!! er det fler? hihi! Heldig du er!! Min er bare snn bittelita kul :( For tidlig med tjukkasbukser, og alle de nye fete Cheap Monday buksene jeg har kjøpt er for traaange!!

For en flott mage!! Min er bare en liten kul, med flesk rundt he he...

Babymage!! :) moro =)

Fru H skrev:

Så nydelig du er
Kler virkelig den magen.

Mamma sitt gull skrev:
Hehe, så hærlig :-) Her kom magen også over natten nesten. Stod og kikket litt ekstra og strammet magemudklene etter å ha dusjet på lørdag. Da var den ganske flat. På tirsdag da sambo kom hjem fra jobb utbrøt han: "Hei du, hva skjer a? Du har jo fått mage over natten jo!!" :-) Er ikke i nærheten av din, men akkurat nok til at magen har fått rund form og buksene nå er møkkatrange.... Har litt blandede følelser rundt akkurat denne fasen før det blir skikkelig mage. Jeg og alle kjente vet jo at det er noe der, men ellers så føler jeg det bare ser ut som jeg har vært skikkelig dårlig på å trene magemusklene.... Menmen, magen blir da stor nok til slutt :-)

Så søtt at samboeren din la merke til det da. :-)
Skjønner hva du mener. Man føler man bare ser feit ut liksom.. 
Blir kjekt å få stor mage. :-D

Skulle ønske magen lot vente på seg pittelitt, siden jeg ikke vil folk skal vite det helt enda. Men ser vist ut til at det kan bli vanskelig :-P

SeptemberSpira skrev:
oioioi!! er det fler? hihi! Heldig du er!! Min er bare snn bittelita kul :( For tidlig med tjukkasbukser, og alle de nye fete Cheap Monday buksene jeg har kjøpt er for traaange!!

Håper for all del ikke det :-P
På tidlig ul i uke 6 såg vi bare en, så satser på at det bare er en på tirsdag når jeg skal på ny UL :-)

Takk for fine kommentarer. <3
Dere er herlige alle sammen!

Fru H skrev:

Back
Topp