Magen har kommet :)

4hjerter

Forelsket i forumet
What?!? Har du fått antydning til mage allerede? hvor langt har du kommet da? litt vansklig å se på tickeren din, men den viser ca uke 8.

Gleeeeder meg til min mage kommer! men trodde ikke den kom før i uke 15 jeg da. (Førstegangs gravid)

Shit, det var jo en skikkelig babykul joo... så kult.. her skjer det nada på maaange uker ja..

Hører du til september?
Siden jeg er 7 uker og har termin 1 oktober :p

**tvilling85** skrev:
Hører du til september?
Siden jeg er 7 uker og har termin 1 oktober :p

Har termin 26 september, men går desverre alltid over Ble satt i gang 15 dager over sist. Så derfor er jeg litt på begge forum, for regner med at jeg havner her i oktober.
Er 4 "mann" så er vel derfor magen kommer så fort. Gjorde ikke det med de to første.

Camillemi skrev:
What?!? Har du fått antydning til mage allerede? hvor langt har du kommet da? litt vansklig å se på tickeren din, men den viser ca uke 8.

Gleeeeder meg til min mage kommer! men trodde ikke den kom før i uke 15 jeg da. (Førstegangs gravid)

Er 8 uker i dag med termin 26 september. Men gikk 15 dager over sist og går sikkert over nå også.

15 dager over ja... jeg fødte 2 dager før og mistenker egentlig litt jeg kommer inn til september i forhold til sex/eggløsning stemmer ikke helt med det BV har regnet ut.. men får se hva ultralyd sier :p

Helledussen jeg gleder meg til magen kommer :))

**tvilling85** skrev:
15 dager over ja... jeg fødte 2 dager før og mistenker egentlig litt jeg kommer inn til september i forhold til sex/eggløsning stemmer ikke helt med det BV har regnet ut.. men får se hva ultralyd sier :p

Helledussen jeg gleder meg til magen kommer :))

Tihi skal se du havner i september og jeg i oktober ja
Men denne gangen kommer jeg til å nekte på å gå så lenge over.
Han var 4705 gr og ville ikke ut.
Godt jeg er så sta, ellers hadde det blitt keisersnitt.
Fikk truga han ut til slutt

Ååååå så koselig emoticon

Jeg gleder meg sååååå til å få mage. Merker bare at jeg er litt hardere nederst i magen. Tar nok noen uker til før den popper frem skikkelig ;)

Ingen mage enda, men blir lett oppblåst, spesielt om kveldene... Håper magen lar vente på seg lengst mulig, har som mål å ikkje offentliggjøre nyheten før vi har vært på ordinær ultralyd ;)
Men det er ikke sikkert det blir så enkelt... ;)

Åh, så herlig! 

Flat som en pannekake her. Nesten da! 

Oi, skikkelig fin gavidmage!

her holdt me det hemmleg til veke 20 forrige gang, og ingen trudde på oss da heller! 

No merka eg fortsatt ingenting, og forventa ikkje det på ei stund heller ;-)

Back
Topp