magen har gått ned?

mero

Forelsket i forumet
Magen min har synket i løpet av helgen!!!!!!!!!!!!!!Har det skjedd dere eller vet dere noe om det?klem[:)] Takene i magen min blir bare hardere de er virkelig vonde når de setter igang!!!!!!!!!!!!!!!

Å gud da... Skjer ikke det like før fødselen???
Tror min har lagt seg nedover nå, kjenner merkelige spark eller dunk oppover liksom. hmmm...

Uansett, lykke til!!!
Har du sladrevenn?

Har hørt at det er like normalt at det skjer såpass tidlig som hos deg som nært opptil termin. Jeg håper det skjer meg snart også, for lungene og ribbeina mine blir helt flatklemte!

Min har også sunket - 9 uker før termin. [:D]
Kjenner det godt, jeg også. Legen mente det ikke trengte å bety tidligere fødsel av den grunn..... [;)]

jo det var det jeg også trodde..nei jeg har ikke sladre venn...men nå begynner jeg og kjenne noe er på gang der nede også men jeg vil ikke ha den enda for jeg hater sykehus..............hehe...håper den blir inne lengere..uff og de siste 6 ukene har jeg heller ikke lagt på meg forstår ingen ting jeg..............

hehe, tror du at du liker sykehus bedre om 6 uker?
[:D]

Var hos legen og han sa at det var normalt at de begynte å legge seg til rette nå. Jeg føler også sånn press nedover...
hmm. Håper h#n kommer ut snart, men kanskje ikke før om 5-6 -7 uker.

Så deilig at du ikke har lagt på deg da. Jordmora mi sa at man ikke nødvendigvis trengte å legge på seg så mye nå... Jeg har lagt på meg 2 kg den siste mnd. [:@][:@]

Kan være sladrevennen din jeg, men nå har vi veeeeeeeldig lik termin da... hehehe.
Men bare send meg mob nr ditt....

40001388 klem
ORIGINAL: Jandia

hehe, tror du at du liker sykehus bedre om 6 uker?
[:D]

Var hos legen og han sa at det var normalt at de begynte å legge seg til rette nå. Jeg føler også sånn press nedover...
hmm. Håper h#n kommer ut snart, men kanskje ikke før om 5-6 -7 uker.

Så deilig at du ikke har lagt på deg da. Jordmora mi sa at man ikke nødvendigvis trengte å legge på seg så mye nå... Jeg har lagt på meg 2 kg den siste mnd. [:@][:@]

Kan være sladrevennen din jeg, men nå har vi veeeeeeeldig lik termin da... hehehe.
Men bare send meg mob nr ditt....

Magen min sank også for en stund siden, og det trenger ikke ha noe å si for om du skal føde snart.. Det er mest sannsynlig at babyen har snudd seg med hodet ned, og lagt seg til rette..
Så du trenger iallefall ikke være nervøs for at du skal føde for tidlig pga det! [:)]

ORIGINAL: fruluna

Magen min sank også for en stund siden, og det trenger ikke ha noe å si for om du skal føde snart.. Det er mest sannsynlig at babyen har snudd seg med hodet ned, og lagt seg til rette..
Så du trenger iallefall ikke være nervøs for at du skal føde for tidlig pga det! [:)]

har egentlig et litt dumt spm...hvordan vet man hvordan ungen ligger?
jeg kjenner spark oppover mot ribbeina å på siden av ribbeina...betyr det at bebin ligger med hode ned?jeg er 29+4 dager på vei..

Kjenner du spark oppover så ligger hun nok med hodet ned ja.. [:)]

Jeg merket det veldig godt at hun snudde seg, for jeg fikk så himla vondt i venusberget.. Hun presser hodet sitt nedover, så det gjør VONDT!! [:(]

Også begynte folk å kommentere at magen hadde synket.. Gamle kjerringer ser nå alt og de da.. he he

Også er det veldig mye bevegelser på siden av magen..ganske høyt oppe.. Knær som popper ut.. [:)]

Takk for alle svar..Min gar festet seg men det gjorde hun i desember så vet hun ligger ned..

Back
Topp