Magen har falt ned.

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Ja... magen sank ned for en ukes tid siden, men i går hadde jeg så smerter og nedpress. Starta nesten å gråte og trodde noe var på gang. Når jeg sto opp i dag tidlig, så var magen sunket enda mer ned. Håper hun holder seg inni der en stund til, men er fortsatt ubehagelig og murringer i dag. Men mindre enn i går :) fått veldig vondt i puppene også :p
adbe7bad5db474150309f6f6bb58b1f1

Håper miniene holder seg inne noen uker til :) Har lest at hodet fester seg gradvis. Så det gir mening det du skriver :)

Kan det kanskje komme av at hodet har festet seg og er kommet litt ned o bekkenet? :)

Ja jeg er 2 gangs og hadde seteleie sist. Er 33+4 og ned med hodet har hun vært i 4 uker. Var nesten festet for 1.5 uke siden, så spent på om hun er det nå. Jeg har i hvertfall mye ubehag, murringer osv. Jeg er også slankeoperert og fått beskjed om å forberede meg på fødsel fra uke 36+0. Mye kynnere osv. Men håper hun blir der en stund til :p litt skummelt å kjenne at det er uansett ikke lenge igjen :p

Ja jeg er 2 gangs og hadde seteleie sist. Er 33+4 og ned med hodet har hun vært i 4 uker. Var nesten festet for 1.5 uke siden, så spent på om hun er det nå. Jeg har i hvertfall mye ubehag, murringer osv. Jeg er også slankeoperert og fått beskjed om å forberede meg på fødsel fra uke 36+0. Mye kynnere osv. Men håper hun blir der en stund til :p litt skummelt å kjenne at det er uansett ikke lenge igjen :p

Oj hvordan fødte du nr 1 da? Vaginalt eller KS? Kjenner jeg er litt engstelig fordi babyen min ligger med føttene ned denne gang. Sist var hodet festet tidlig

Ja det er det :) og jeg er så lykkelig over at hun her ligger med hodet ned :D vært bekymret for nytt seteleie.

Jeg hadde også seteleie med gutten sist. 25 timer fødsel, 7 cm åpning som endte med snitt. Denne gangen ligger hun ned og sparkene har ikke endret på seg, så håper hun blir rett vei nå så det blir andre boller med denne fødselen Er 30+2 i dag

Jeg hadde også seteleie med gutten sist. 25 timer fødsel, 7 cm åpning som endte med snitt. Denne gangen ligger hun ned og sparkene har ikke endret på seg, så håper hun blir rett vei nå så det blir andre boller med denne fødselen Er 30+2 i dag
Jeg lå i 3 døgn og fikk til slutt 10 cm åpning, men da ble det hastesnitt :p

Oj hvordan fødte du nr 1 da? Vaginalt eller KS? Kjenner jeg er litt engstelig fordi babyen min ligger med føttene ned denne gang. Sist var hodet festet tidlig
Starta med rier hjemme og var hjemme 1 døgn med det. Så dro jeg på sykehuset. Ble 2 døgn med rier og 10 cm åpning. Men da var både jeg og datteren min så dårlig at det ble haste snitt. Så kroppen min har vært igjennom en fødsel, så spent på denne gangen :)

Ja det er det :) og jeg er så lykkelig over at hun her ligger med hodet ned :D vært bekymret for nytt seteleie.
Følte at magen "sank" for noen dager siden, men bevegelsesmønstret endret seg. Fikk bekreftet mine mistanker i dag. Så småtær nederst i magen på UL i dag. Hodet ligger rett over navvelen. Må ha skjedd i helga. :/Er 31+1 i dag..

Back
Topp