Magen... Høyre eller venstre?

MrsNorWolf©

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Noen kommer sikkert til å himle med øynene av meg nå, men det gjør ingenting :p
Jeg lurer rett og slett på hvordan ligger din huleboer? Sånn i forhold til navlen din.
Min er helt skjev :p 2 cm på venstre side og resten på høyre og hun ligger godt over navelen, ca 7-8 cm (som er normalt på dette stadie)

Hu har stort sett holdt seg på høyre side, men de siste ukene har hun svirra rundt som bare rakkern inni der. Hode ned, hode opp, sparke inn, sparke ut, høyre side, venstre side, på tvers, osv (kjenner det på hikkingen). Håper hun finner roen snart, og helst med hodet ned da :-)

Høyre side, men her er det også biologisk betinget. Min venstre side av livmor er ikke utviklet og like elastisk som høyre pga et uhell ved en operasjon da jeg var baby. Her er det liksom på høyre side det er plass :)

Alltid på høgre side, spesielt om natta.. Da er det ryggen til og den skeive magen! Hahah

Høyre side, sparker opp eller mot venstre del av magen :)

Hun ligger alle veier :p men føler hun ligger mest på høyre side om hun legger seg på en av sidene :)

Ligger litt på begge sider, med hodet ned. En og annen gang tror jeg h*n ligger tvers over.

Vært på venstre side en gang, ellers holder hun seg på høyre siden og sparker nedover :)

her ligger han på høyresiden medteparten av tiden, med hodet nedover og beina oppover mot ribbebeina :-)

Han lå på tvers øverst i går.. Det var så ubehagelig.
Nå ligger han langt nede til høyre. Har ikke sparket og rørt så mye på seg i dag :)

Venstre. Det gjorde storesøster også mye. Jordmor da fortalte meg at det er mest vanlig å ligge til høyre, som jo ser representativt ut her :)

Okay, da er det ikke bare meg :)
Begynner å merke bedre og bedre at de begynner å bli store. Ikke lenge før vi merker hver minste lille bevegelse :)

Kjenner for det meste på høyre side, de gangene jeg kjenner på venstre er helt nederst på magen, son mitt i blæra :P

Somregel ligger hun på venstre siden. Men de siste dagene føler jeg hun ikke ligger på samme stedet særlig lenge av gangen ;)

Føler hun ligger mye på tvers med rumpa mot min høyre side. Men spinner rundt inni der endel også. Hi hi :)

Føles som om han ligger på tvers, men beina og sparking mot høyre side av magen, og boksing eller stanging mot venstre side :P Alle bevegelser kjennes noen cm under navlenivå - har kanskje kjent et par ganger ved navelen.

Back
Topp