Magen forsvant!

4.gangs

Blir kjent med forumet
I morrest da jeg sto opp var magen min nesten flat og det var så godt å ikke være oppblåst :) I noen uker nå har jeg sett ut som jeg har væt 4-5 mnd på vei :P
Ha en flott dag jenter med eller uten mage :D

Ja den magen den magen xD min har gått fra flat til en appelsin formet kul de siste ukene er spent på om det er flere der inn:p

Uff, ja .. Min mage er så hoven at i helgen har jeg strevd som bare det for å skjule det. I dag sitter jeg på jobb med en gammel jeans med ekstra høyt liv, og en vid svart topp over, da synes det ikke noe.. men i helgen så jeg ut som jeg hadde en 4 mnd gravid mage! Og det er faktisk ikke noe gøy nå når man ikke vil at noen skal vite at man går å bærer på en hemmelighet .... Håper min også forsvinner for en stund, slik som din!

Uff, ja .. Min mage er så hoven at i helgen har jeg strevd som bare det for å skjule det. I dag sitter jeg på jobb med en gammel jeans med ekstra høyt liv, og en vid svart topp over, da synes det ikke noe.. men i helgen så jeg ut som jeg hadde en 4 mnd gravid mage! Og det er faktisk ikke noe gøy nå når man ikke vil at noen skal vite at man går å bærer på en hemmelighet .... Håper min også forsvinner for en stund, slik som din!

Ja, jeg prøver å gjemme magen så godt jeg kan også, men kjenner jeg meg selv rett kommer den tilbake snart :P

Magen min har blitt større de siste dagene og jeg er ikke oppblåst engang, men nå har jeg to inni der så det er kanskje derfor :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Magen min har blitt større de siste dagene og jeg er ikke oppblåst engang, men nå har jeg to inni der så det er kanskje derfor :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Aww blir så glad på dine vegne hver gang jeg leser om de to små du har i magen :D

Back
Topp