Magen føles full

Vintermamsen

Flørter med forumet
Er det flere som føler at magen føles full og stappet hele tiden? Eller kanskje helst på ettermiddagstid/kveld.
Etter middag er inntatt får jeg ikke sultfølelse resten av dagen (spiser middag ca kl 15-16). Kjenner at jeg blir kvalm hvis det er mange timer siden jeg har spist, men hvis jeg da spiser en brødskive feks, blir jeg så sjukt mett igjen, og blir veldig ukomfortabel... Er sånn hveeer dag... Føler at magen er stappa.... Og jeg er jo bare 20 uker på vei :p hvordan skal det bli når magen vokser enda mer da :p
 
Er det flere som føler at magen føles full og stappet hele tiden? Eller kanskje helst på ettermiddagstid/kveld.
Etter middag er inntatt får jeg ikke sultfølelse resten av dagen (spiser middag ca kl 15-16). Kjenner at jeg blir kvalm hvis det er mange timer siden jeg har spist, men hvis jeg da spiser en brødskive feks, blir jeg så sjukt mett igjen, og blir veldig ukomfortabel... Er sånn hveeer dag... Føler at magen er stappa.... Og jeg er jo bare 20 uker på vei :p hvordan skal det bli når magen vokser enda mer da :p
Jeg er 17+6 i dag og føler det også sånn. Noen dager er verre en andre, da orker jeg nesten ikke å sitte opp for det føles ut som om magen ligger helt oppi halsen. Ikke kan jeg ligge flatt på ryggen heller :rolleyes:
 
Jeg har det også, spesielt på kvelden som du sier. Det er også mye mer synlig mage som vises, og den blir mye mer stramm på kveldstid. Men jeg blir fortsatt sulten, så småspiser ofte. Store porsjoner kan jeg derimot glemme :woot:
 
Jeg blir iallefall veldig fort mett for tida! Spiser sånn en halv middagsporsjon og så er det full stopp. Og jeg er ikke spesielt småspist til vanlig! :joyful:
 
Hundre ganger ja! Magen føles full veldig ofte, som om jeg har vært på buffet med alle favorittrettene mine:hilarious:
 
Veldig! Føles helt sprengt, spesielt på kvelden. Men spiser godt allikevel :p
 
Helt enig i alt dere sier! Magen min er full, stor og hard hver kveld. Må alltid legge meg ned, for det er ubehagelig å stå og sitte. Om morgenen ser jeg bare litt rund ut :) 17+5 i dag.
 
Uke 31 nå, og blir så kvalm. Har maten opp i halsen. Får ikke ned veldig mye mat, men får ned noe. Noen andre som er verre nå mot slutten?
 
Uke 31 nå, og blir så kvalm. Har maten opp i halsen. Får ikke ned veldig mye mat, men får ned noe. Noen andre som er verre nå mot slutten?

Jeg går å små spiser hele dagen, så har ikke så mye sultfølelse. Er kun om morgningene jeg er skikkelig sulten, men sliter med at jeg ikke har lyst på noe mat. Har bare lyst på kaker og gjærbakst egentlig:facepalm:
Magen føles også sprekkeferdig ut på kveldene. Og enda er det drøye 8uker igjen:meh:
 
Uke 33 og føler at jeg skal sprekke! Hypermesis har blitt verre igjen på slutten, er så lei av å være kvalm hele tida! Og kombinasjonen er forferdelig! Kanskje føler man seg litt mindre stappa når magen synker litt. Er jo lov å håpe!
 
Spiser ikke så mye nå... Og det lille jeg spiser varer ofte i mange timer...:p Etter middag føler jeg ikke noe mer sultfølelse resten av dagen, men bruker å spise en brødskive eller et knekkebrød til kvelds likevel, ellers blir jeg helt tappa neste morgen :meh:
Vekta mi er den samme nå som den var i uke 25, så jeg har nok gått litt ned i egenvekt på de ukene... Men det er jeg bare glad for da jeg gikk opp mange kilo frem til uke 25...:depressed:
 
Spiser ikke så mye nå... Og det lille jeg spiser varer ofte i mange timer...:p Etter middag føler jeg ikke noe mer sultfølelse resten av dagen, men bruker å spise en brødskive eller et knekkebrød til kvelds likevel, ellers blir jeg helt tappa neste morgen :meh:
Vekta mi er den samme nå som den var i uke 25, så jeg har nok gått litt ned i egenvekt på de ukene... Men det er jeg bare glad for da jeg gikk opp mange kilo frem til uke 25...:depressed:
Høres veldig likt ut som meg. Vokser baby som normalt? Jeg har en liten baby og så redd for at han ikke får nok næring.
 
Høres veldig likt ut som meg. Vokser baby som normalt? Jeg har en liten baby og så redd for at han ikke får nok næring.
Ja babyen tar den næringen den trenger, så det går ut over deg/dine næringslagre hvis du ikke får i deg nok mat :wideyed: jeg var på en ultralyd for en uke siden, og da var lille helt gjennomsnittlig med tanke på vekt og str :)
 
Ja babyen tar den næringen den trenger, så det går ut over deg/dine næringslagre hvis du ikke får i deg nok mat :wideyed: jeg var på en ultralyd for en uke siden, og da var lille helt gjennomsnittlig med tanke på vekt og str :)
Så flott! Jeg fortsetter å presse ned mat, og spiser heller ofte og lite. Synes det hjelper
 
Back
Topp