Magen etterpå

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Eller tarmene … Alt flytter jo på seg når bebismagen vokser. Har aldri vært plaget med luft i magen, men etter graviditeten har jeg fått så mye luft! Er det «normalt»? Har ikke endret kosthold etc og jeg hadde keisersnitt så er ikke sånn at det lekker på den måten, men er som om tarmene har fått juling, for det er så mye mer promp enn før :hilarious::inpain::shifty:
 
Eller tarmene … Alt flytter jo på seg når bebismagen vokser. Har aldri vært plaget med luft i magen, men etter graviditeten har jeg fått så mye luft! Er det «normalt»? Har ikke endret kosthold etc og jeg hadde keisersnitt så er ikke sånn at det lekker på den måten, men er som om tarmene har fått juling, for det er så mye mer promp enn før :hilarious::inpain::shifty:
Har ikke tenkt så mye over det med luft, men jeg sliter en del med hard mage etter svangerskapet. Ikke direkte forstoppelse, men må trykke sånn for å få det ut, sitter lenge på do til å være meg.. Keisersnitt her også!
 
Eller tarmene … Alt flytter jo på seg når bebismagen vokser. Har aldri vært plaget med luft i magen, men etter graviditeten har jeg fått så mye luft! Er det «normalt»? Har ikke endret kosthold etc og jeg hadde keisersnitt så er ikke sånn at det lekker på den måten, men er som om tarmene har fått juling, for det er så mye mer promp enn før :hilarious::inpain::shifty:
Nå hadde ikke jeg keisersnitt men jeg merker selv at jeg har mer luft nå enn før, er også oftere hard i magen. :grumpy:
 
Har ikke tenkt så mye over det med luft, men jeg sliter en del med hard mage etter svangerskapet. Ikke direkte forstoppelse, men må trykke sånn for å få det ut, sitter lenge på do til å være meg.. Keisersnitt her også!
Ja, det har jo jeg også! Blitt litt bedre nå, må ha kaffe om morgenen ... Men ja, har vært forferdelig hard i magen.
 
  • Liker
Reactions: K89
Nå hadde ikke jeg keisersnitt men jeg merker selv at jeg har mer luft nå enn før, er også oftere hard i magen. :grumpy:

Så det er kanskje noe som skjer når alt flyttes på inni der ... Får håpe det går seg til etter hvert. Har vært veldig hard i magen selv også, men det har gått seg mer til nå.
 
Magen min har blitt helt rar etter fødsel. Kan ikke huske den var like gale etter første svangerskap. For meg kjennes det ut som tarmene er på villspor inni der, at de har for mye rom rundt seg. Jeg har mye luft også, men jeg har stikke motsatt av hard mage. (Jeg slet med hard mage før).
 
Magen min har blitt helt rar etter fødsel. Kan ikke huske den var like gale etter første svangerskap. For meg kjennes det ut som tarmene er på villspor inni der, at de har for mye rom rundt seg. Jeg har mye luft også, men jeg har stikke motsatt av hard mage. (Jeg slet med hard mage før).

Ja, ikke sant ... Sa det samme til mannen her om dagen. Når det rumler i magen, så høres det ikke som at det kommer på samme plass som før :hilarious:
 
Jeg har en del løshud pga tvillinger, men syns den virker å trekke seg sammen mer.. blir kanskje enda bedre om jeg spiser mer fiber og trener styrke får en håpe :bag:

Her har magen/tarmen blitt bedre etter fødsel :smiley-ashamed004 går på do hver dag stort sett. Hadde litt blære prolaps eller sånn. Men virker som det har dratt seg litt mer inn nå når jeg har trent kjernemuskulaturen, var som om noe poppa på plass :bag:
 
Mine har også blitt bedre etter fødsel! :laughing002 Hadde supertreg mage før, nå er det ikke noe problem mer. Tydelig at det skjer noe med tarmene når man går gravid ja..:happy7
 
Magen min har blitt helt rar etter fødsel. Kan ikke huske den var like gale etter første svangerskap. For meg kjennes det ut som tarmene er på villspor inni der, at de har for mye rom rundt seg.
Jeg hadde samme opplevelse etter 2.mann. Kjempeekkelt, og varte i 10 år helt til jeg fikk nr. 3 med keisersnitt :hilarious: Mulig det ikke har noe sammenheng, men velger å se på det som det eneste positive med keisersnittet. Jeg kan nå ligge på høyre siden uten at jeg føler jeg må snu meg en annen vei veldig forsiktig og med hjelp av hånden til å holde tarmene i posisjon. Det var skikkelig ufyselig.
 
Jeg hadde samme opplevelse etter 2.mann. Kjempeekkelt, og varte i 10 år helt til jeg fikk nr. 3 med keisersnitt :hilarious: Mulig det ikke har noe sammenheng, men velger å se på det som det eneste positive med keisersnittet. Jeg kan nå ligge på høyre siden uten at jeg føler jeg må snu meg en annen vei veldig forsiktig og med hjelp av hånden til å holde tarmene i posisjon. Det var skikkelig ufyselig.
Ja, til tider er skikkelig ekkelt. Er litt bedre nå, men merkelig enda. Kanskje jeg må planlegge en til da :laughing002
 
Back
Topp