Magen etter fødsel

Prox

Gift med forumet
Er det alltid mulig å få fjernet 'henget' med trening?

Hva er dine beste tips for å krympe magen?

Jeg har trent i 5måneder nå, og magen er fortsatt helt slapp og stor.. (7mnd siden fødsel)!

Huden trekker seg litt sammen men på mange blir det ikkje slik som det var før. Hadde eg vunne i Lotto hadde eg tatt mageplastikk på dagen. Har fortsatt heng på magen, to år sidan fødsel, og dess tynnare eg er, dess meir visar det:(

Hmm... tenker at det går Naturlig ? her gikk det ihvertfall naturlig tilbake sist gang selvsakt den var slaskete en stund men strammet seg fint inn igjen! Ammet da og gikk mye vett ikke om det har noe og si :) håper det blir likt denne ganga!

Vet om mange som ikke får det bort uten operasjon dessverre. Uansett trening og kosthold.
Ei venninne begynte med crossfit. Den råflotte kroppen, utenom heng på magen. Så opererte hun, og ser ut som den fitnessmodellen.
Hun har virkelig hatt stålviljestyrke!
Så mitt poeng er, gjør det dere kan og ikke ha dårlig samvittighet hvis det ikke forsvinner, for dere gjør nok så godt dere kan. Er ikke alt man kan gjøre om på uten hjelp dessverre!

Skulle ønske det var en mirakelkur for å bli kvitt den bilringen. :smiley-angelic001 Den henger så voldsomt over buksekanten.

Huden trekker seg litt sammen men på mange blir det ikkje slik som det var før. Hadde eg vunne i Lotto hadde eg tatt mageplastikk på dagen. Har fortsatt heng på magen, to år sidan fødsel, og dess tynnare eg er, dess meir visar det:(
Åi det høres jo ikke bra ut!!
Er det ikke sånn at fu kan få dekt operasjon når du ser at du krymper men ikke magen?

Hmm... tenker at det går Naturlig ? her gikk det ihvertfall naturlig tilbake sist gang selvsakt den var slaskete en stund men strammet seg fint inn igjen! Ammet da og gikk mye vett ikke om det har noe og si :) håper det blir likt denne ganga!
Etter første svangerskapet gikk den naturlig inn, men som du sier var det slanskete og dvaskt så det bulet jo om buksa var strammere enn joggebuksa. Men da jobba jeg ikke for å stramme magen heller.. Nå har jeg trent som aldri før men det henger forde, magen er myk som en stor bolledeig..

Åi det høres jo ikke bra ut!!
Er det ikke sånn at fu kan få dekt operasjon når du ser at du krymper men ikke magen?
Da må du ha en del plager. F.eks. sopp under osv. Og så tror jeg det er noe krav på mange cm det skal være. Så tror ikke en sånn operasjon er lett å få.

For å få dekket en slik operasjon mener jeg at henget må være minst 5 cm eller veldig plagsomt i forhold til sopp og lukt...
Man får heller ikke dekket noe hvis bmi er over normalen.

Jeg skal operere når jeg er ferdig med lillen i magen, skal da få sydd sammen magemusklene og fjerne henget:);)

Tok bukplastikk for 5 år siden.
Vil bare anbefale at man er sikre på at dere er ferdig med barn.
Ikke likt for alle vet jeg men hos meg sydde de musklene så hardt samnen at nå som gravid har jeg STORE smerter og magen får ikke vokst som den skal. Unner ingen det.

Back
Topp