Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hva skjer da ?Tror ikke det er mulig egentlig![]()
Operere..?Men hva skjer da ?kan ikke bare gå rundt sånn.. Er ikke helt sinnsykt heng, men kanskje 2cm under buksekanten..sett mye verre på fler. Men det er ille for meg
![]()
Åi det høres jo ikke bra ut!!Huden trekker seg litt sammen men på mange blir det ikkje slik som det var før. Hadde eg vunne i Lotto hadde eg tatt mageplastikk på dagen. Har fortsatt heng på magen, to år sidan fødsel, og dess tynnare eg er, dess meir visar det![]()
Etter første svangerskapet gikk den naturlig inn, men som du sier var det slanskete og dvaskt så det bulet jo om buksa var strammere enn joggebuksa. Men da jobba jeg ikke for å stramme magen heller.. Nå har jeg trent som aldri før men det henger forde, magen er myk som en stor bolledeig..Hmm... tenker at det går Naturlig ? her gikk det ihvertfall naturlig tilbake sist gang selvsakt den var slaskete en stund men strammet seg fint inn igjen! Ammet da og gikk mye vett ikke om det har noe og sihåper det blir likt denne ganga!
Da må du ha en del plager. F.eks. sopp under osv. Og så tror jeg det er noe krav på mange cm det skal være. Så tror ikke en sånn operasjon er lett å få.Åi det høres jo ikke bra ut!!
Er det ikke sånn at fu kan få dekt operasjon når du ser at du krymper men ikke magen?
Nei, eg trur ikkje eg har nok heng til at det blir dekka desverre, men skal jammen sjekkaÅi det høres jo ikke bra ut!!
Er det ikke sånn at fu kan få dekt operasjon når du ser at du krymper men ikke magen?