Magen er utenfor

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Magen har sunket såpass at så og si alle gensere/ topper må draes ned over den konstant for at ikke magen skal vise! Skikkelig vakkert må jeg si :P
Flere som er der? ;)

Aha.. det som har skjedd her også da kanskje? Egentlig ikke tenkt noe over det, men de siste dagene så kryper alt av topper oppover så må drive dra de ned hele tiden... :)

Aha.. det som har skjedd her også da kanskje? Egentlig ikke tenkt noe over det, men de siste dagene så kryper alt av topper oppover så må drive dra de ned hele tiden... :)

Da er nok vi i samme båt ja. ;)
Følte meg fresh da jeg og vesla kom hånd i hånd inn porten på bhg'en i dag.
Leide henne i den ene hånda, bar ryggsekken hennes i den andre og jeg visste at halve magen antakeligvis var på utstilling der vi vandret over parkeringsplassen. :P

Jeg fant heldigvis noen veldig lange singleter på hm, så de passer fint :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Ikke tenkt på det selv, men har også oppdaget at sigletene ofte kryper oppover magen de siste dagen og at magen da seff vises. Var min kjære som gjorde meg oppmerksom på dette, kos.... Så sikkert kjempe vakker ut!!

Termin 30 juli

Ikke tenkt på det selv, men har også oppdaget at sigletene ofte kryper oppover magen de siste dagen og at magen da seff vises. Var min kjære som gjorde meg oppmerksom på dette, kos.... Så sikkert kjempe vakker ut!!

Termin 30 juli

Hehe.. Hver gang jeg ser meg i speilet og ser den hengemagen får det meg til å tenke på sånne harrytasser med øl-mage på camping. Gjerne i grilldressbukse og en hvit reklame t-skjorte som han har fått gratis OG den magen.. Hengemagen :P

Det er han og oss nå ;)

Hehe.. Hver gang jeg ser meg i speilet og ser den hengemagen får det meg til å tenke på sånne harrytasser med øl-mage på camping. Gjerne i grilldressbukse og en hvit reklame t-skjorte som han har fått gratis OG den magen.. Hengemagen :P

Det er han og oss nå ;)
LOL! Fantastisk beskrivelse.

Termin 30 juli

Back
Topp