magen er sunket :) noen andre?

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Hin dagen Sank magen kjempe masse. veldig rart å se. Magen ser plutselig mye mindre ut. Og er ikke så tungt og puste lengre. Deilig:) begynt å synke hos dere og?

Her begynte den å synke for 1-2 uker siden :) Da vi var på ul i uke 30 lå han så langt nede at vi ikke fikk ordentlig bilde av han :)

Men det er jo greit :) da vet du hvor du har han. Hehe syns det er rart at magen min har sunket. Hadde ikke trodd hun skulle komme seg lengre ned. Merker det ihvertfall godt på blæren. Må på do hele tiden.

Jeg er i uke 32 og har magen godt oppunder ribbeina fortsatt :p

Jeg har hele tiden hatt lav mage, så vanskelig å si om den har sunket eller ikke. Usikker sier jeg da...

Litjfrøkna mi ligg høøøøøøøgt opp enda, har itj sunke en millimeter :)

Min sank for noen dager siden tenker jeg. Så på bilder tatt i uke 31 og nå er jeg i uke 33 og den er langt nede...

Tror ikke den har sunket noe særlig ennå...vet ikke helt :-p

Jeg synes magen fyller opp fra knærne til haka, sånn ca.. Jordmora syntes den hadde sunket for tre uker siden, men det tror jeg nok ikke. Jeg tok magebilde i dag og den ser ikke spesielt lav ut.

Jeg tror ikke det syns så godt, men jeg kjenner at den har sunket! :) Sitter ikek lenger å gisper etter luft, men til gjengjeld må jeg på do å tisse sånn ca. hele tiden.
Fulgått 36 uker i dag. :)

Her har babyen sunket, det kjenner jeg på bevegelsene og det viste på sf målet. Men når jeg ser på den er den fortsatt høyt oppe. Men kan ikke huske at den sank med de to andre heller. Har alltid hatt gravid-magen høyt oppe.

Her har den synket, ser det selv og samboer har og sett det:) men kjenner fortsatt babyen i ribbiena(han er lang og jeg er veldi kort), har og merket at jeg gjerne må på do oftere men kommer mindre. I går da jeg var å gikk i byen, så måtte jeg "holde" meg en halv time elns å følte etterhvert jeg måtte veldi og at det var mye som skulle komme men da jeg endeli kom meg på do så kom da bare pittelitt XD

Tror ikke magen min har sunket enda, men den er ikke spesielt høy heller (bare veldig utover). Han lå i hvertfall høyt oppe på kontroll forrige fredag:-)

Her ligger lillebror med hodet festet i bekkenet, langt ned. Er tredjegangsfødende og i uke 34, ikke så vanlig at hodet fester seg såpass tidlig da.

jeg er andregangs fødende og magen har sunket masse er i uke 34+3 og ungen ligger langt nede..

Back
Topp