Magen er steinhard

Varpen

Glad i forumet
Julibarna2014
I dag har jeg egentlig ikke gjort annet enn å sovet litt lenge, spist frokost i sofaen, sett litt på tv og satt meg for å rette matteprøver,  (ikke akkurat noe fysisk utfordrende), men allikevel er magen min stein hard nesten hele tiden. Er dette kynnere? Har det sånn mange ganger i løpet av dagen, men de fleste dager er jeg mer aktiv enn i dag. Jobb, husarbeid osv. 
Ungen beveger seg også ofte en del når magen er sånn, og da blir det ekstra ubehagelig. Vil ikke si at det er smerter, bare ubehag. 

Ja, det er nok kynnere så lenge det ikke gjør vondt. 
Slik har jeg det også i dag. Har ikke gjort så mye, men magen er steinhard og fryktelig ubehagelig :p

Sånn er det her også. Magen er knallhard ca. hele tida. Er vel bare livmora som trener litt :-) Så lenge det ikke gjør vondt, så tenker jeg ikke noe over at det er farlig :-)

Høres ut som kynnere. Her er også magen steinhard, jeg føler at huden ikke strekker helt til alltid.. kynnerne er ikke vonde her heller, men de kommer hyppig. Føler meg helt sprengt!
Skjønner liksom ikke hvordan snuppa skal ha plass til å vokse i enda 4,5 uker....

Back
Topp