Magen er stappet

AS

Glad i forumet
Seriøst, syns magen kjennes helt stappet ut, skikkelig hard hele tiden...merker ikke typiske kynnere...bare har en følelse av at det er super trangt der inne....konstant! Og det skal vel ikke være slik, jeg spiser mye og har lagt på meg mye... hadde trodd det skulle være litt mer rom for lille gutt... har dere det slik? var ikke sånn sist jeg var gravid...såvidt jeg husker...  Kanskje lille gutt er kjempestor?????

Kan jo hende det er måten han ligger på som gjør at han presser mer ut i mageskinnet..? Da kan det jo av og til føles litt hardere ut..[:)]

håper det er det...men da ligger han i samme stilling hele tiden i hvertfall... ganske ubehagelig...

ja, er ganske så hard på magen her også.. Det er jo trangt inni magane etterhvert [:D] Så tror ikke det er så uvanlig.. [:)]

Syns det er litt deilig jeg,har endelig fått sånn stram baby-mage.Den har vært så "pløsete" og myk så lenge,nen merker nå at han begynner å fylle den ut...[:D]

Ellers førler jeg meg alltid stappa,sånn type overspist-stappa,det er ikke deilig! Klarer ikke å spise på langt nær så mye som før,blir mett med den gang[&:]

Back
Topp