Magen er mindre

• Trådstarter Trådstarter BoOojaa
  • Opprettet Opprettet
B

BoOojaa

Guest
I dag er plutselig magen min mye mindre enn den pleier [emoji15] ikke vært så oppblåst siste dagene heller [emoji848] andre som har opplevd det ?

Med første trodde jeg det var en babybump på magen lenge, så virka det som den forsvant... det var nok sannsynligvis bare luft, selv om jeg verken følte meg oppblåst eller kjente luft i magen. Babybumpen begynte ikke å komme før uke 21

Veldig opp og ned her, ene dagen har jeg kjempemage og neste er jeg nesten helt flat. Kjenner livmoren er begynt å komme ganske høyt opp nå, så håpet er at det snart skal ligne en babykul :)

Veldig opp og ned her, ene dagen har jeg kjempemage og neste er jeg nesten helt flat. Kjenner livmoren er begynt å komme ganske høyt opp nå, så håpet er at det snart skal ligne en babykul :)

Jeg kjenner også livmora og har derfor kjent på magen at den ikke er oppblåst.. men blir spennende å se fremover! [emoji4]

Går veldig opp og ned her og. Betydelig mer oppblåst på kvelden, men mindre nå i uke 13 enn i uke 8/9

Veldig varierende. Flat på morgenen, blåser seg opp utover dagen. Men ikke like store fordøyelsesproblemer som for noen uker siden, så magen er stort sett litt mindre nå. Er 13+ uker

Veldig varierende. Flat på morgenen, blåser seg opp utover dagen. Men ikke like store fordøyelsesproblemer som for noen uker siden, så magen er stort sett litt mindre nå. Er 13+ uker
Kan egentlig sitere det du sier her, ser ut som jeg er 20 uker på vei om kvelden. Nå om morgenen passer magen til hvor langt jeg er på vei.

Akkurat det samme skjedde for meg for ett par uker siden. Magen endret seg og ble mindre.. men etter noen dager ble den normal igjen..

Back
Topp